Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 03 квітня 2024 о 13:23

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

1. Послуги з поточного ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів

2. ДК 021:2015:50310000- 1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

3. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-008735-a.

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обсяги:  866 послуг

Місце надання послуг:

1) Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, 8.

2) Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, 12.

3) Рівненська область, м. Рівне, вул. Богоявленська, 6.

4) Рівненська область, м. Радивилів, вул. О. Невського, 12.

5) Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського, 134.

6) Рівненська область, cмт. Млинів, вул. С. Бандери, 1.

7) Рівненська область, смт. Демидівка, пров. Новий, 2.

8) Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Василя Жука, 1А.

9) Рівненська область, м. Острог, вул. Східна, 82А.

10) Рівненська область, селище Гоща, вул. Незалежності, 31.

11) Рівненська область, м. Корець, вул. Київська, 59.

12) Рівненська область, м. Костопіль, вул. С.Руданського, 5П.

13) Рівненська область, м. Березне, вул. Київська, 11.

14) Рівненська область, смт. Володимирець, вул. Повстанців, 47.

15) Рівненська область, м. Вараш, мікр-н Будівельників, 1.

16) Рівненська область, смт. Зарічне, вул. Партизанська, 5.

17) Рівненська область, м. Дубровиця, пров. Макарівський, 1А.

18) Рівненська область, смт. Рокитне, вул. О. Вишневецького, 5.

19) Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка, 18.

 

                        Орієнтовний строк надання послуг:  по 31.12.2024 року включно.

І. Перелік послуг з поточного ремонту офісної техніки:

№ п/п

Найменування послуг

Кількість

1.

Технічне обслуговування лазерного принтера, БФП (чистка від залишків тонеру, змазка, очистка тракту протяжки паперу)

15

2.

Поточний ремонт лазерного принтера НР LaserJet1020 , Сanon LBP6030b, LBP6230dw, Сanon MF4730, БФП Сanon MF3010, БФП Сanon MF231 (заміна термоплівки, чистка)

30

3.

Поточний ремонт сканерів із заміною механічних та електронних елементів

8

4.

Поточний ремонт /заміна модуля керування екрана-тачскрина лазерного БФП  XEROX WC 3345

2

5.

Ремонт лазерного БФП  XEROX WC 3345 (заміна термоблока)

1

6.

Поточний ремонт/заміна плати форматера принтера

1

ВСЬОГО:

57

 

1. Під «технічним обслуговуванням» розуміється комплекс послуг, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності та  попередження будь якого явища непрацездатності (поломки) офісної техніки, її комплектуючих, матеріалів, деталей тощо.

Під «поточним ремонтом» розуміється відновлення працездатності офісної техніки, в тому числі із заміною запасних частин (комплектуючих, матеріалів, деталей тощо) та електронних елементів .

У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, замовник визначає орієнтовний перелік послуг та їх обсяг.

2. Послуги з поточного ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів здійснюється частинами, у т.ч. в кількості від одної одиниці в залежності від поточних потреб.

3. Поточний ремонт проводиться по заявці Замовника, здійсненій в телефонному режимі. Фахівець Виконавця при виявленні дефектів устаткування приступає до їх виправлення протягом 24 годин з моменту подання заявки Замовником.

4. Ремонт повинен здійснюватися на території Виконавця, техніка доставляється до сервісного центру та у зворотному напрямку транспортом Виконавця та за його рахунок.

5. Термін поточного ремонту визначається залежно від складності і наявності запасних частин, проте після визначення причини несправності цей термін не повинен перевищувати п’яти робочих днів, в разі неможливості проведення поточного ремонту в терміни, зазначені вище, Виконавець повинен повідомити Замовника та погодити з ним терміни виконання. На складі Виконавця повинен знаходитися певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни.

6. У разі, якщо буде встановлено, що техніка неякісно відремонтована, Виконавець зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від Замовника рекламації, провести повторний ремонт та усунути недоліки (дефекти) за власний рахунок.

7. Після поточного ремонту техніка повинна бути опломбована.

            8. Вартість послуг повинна включати всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням Послуг, в тому числі: вартість комплектуючих та витратних матеріалів, необхідних для надання Послуг, а також витрати, пов’язані з доставкою техніки/комплектуючих своїм уповноваженим штатним працівником з одночасним підписанням Актів наданих послуг,  в адмінприміщення та  з адміприміщень Замовника за вказаним місцем надання послуг. Учасник має враховувати при розрахунку вартості послуг витрати пов’язані з транспортуванням обладнання з приміщень Замовника до центру обслуговування та зворотню доставку відремонтованого обладнання на об’єкт, вказаний Замовником.

9. Оплата послуг має здійснюватися на підставі актів наданих послуг.

10. Вимоги до запасних частин:

10.1. Всі запасні частини, використані при поточному ремонті та технічному обслуговуванні, мають бути новими (такими, що не були у користуванні), у працездатному стані та повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів та виробника техніки.

10.2. На Послуги та використані комплектуючі і матеріали, Учасником обов'язково повинна надаватись гарантія якості строком експлуатації не менше 2-х тижнів для комплектуючих та 3-х місяців для техніки, з дати підписання акту надани послуг і передачі техніки/комплектуючих Замовнику.

 

ІІ.  Перелік послуг  заправки та відновлення картриджів:

№ п/п

Найменування послуги

Кількість

1

Послуги з заправки тонер-картриджа Xerox WC 3345 (106R03625) з  заміною чіпа

130

2

Послуги з відновлення тонер-картриджа,  драм-картриджа XEROX WC 3345     (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

101

3

Послуги з чіпування драм-картриджа XEROX WC 3345 (101R00555)

60

4

Послуги з заправки картриджа типу CANON 719, HP CE505A та аналогічних

26

5

Послуги з  відновлення картриджа типу CANON 719, HP CE505A та аналогічних   (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

14

6

Послуги з заправки картриджа типу CANON 703, 712, 725, 726, 728, 737, HP Q2612А, C4092A, CB435A, CE278A, CE 285A та аналогічних

130

7

Послуги з відновлення картриджа типу CANON  703, 712, 725, 726, 728, 737, HP Q2612А, C4092A, CB435A, CE278A, CE 285A та аналогічних  (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

75

8

Послуги з заправки картриджа типу HP 59X

80

9

Послуги з відновлення картриджа типу HP 59X  (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

40

10

Послуги з заправки картриджа типу Canon 070

50

11

Послуги з відновлення картриджа типу  Canon 070 (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

25

12

Послуги з заправки картриджа XEROX P3428/Phaser3435dn

4

13

Послуги з відновлення картриджа типу XEROX P3428/Phaser3435dn  (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

2

14

Послуги з заправки картриджа CANON 051

20

15

Послуги з відновлення картриджа CANON 051

15

16

Послуги з технічного обслуговування драм-картриджа для принтера CANON LBP162dw

20

17

Послуги з відновлення драм-картриджа для принтера CANON LBP162dw   (заміна фотобарабана та необх.запчастин)

15

18

Послуги з заправки картриджа  Canon LBP-611Cn (Canon 045H Bk/C/M/Y-комплект)

1

19

Послуги з заправки картриджа  HP LaserJet M451nw (HP 305A B/C/M/Y-комплект)

1

 

ВСЬОГО:

809

 

1.         Вартість послуг повинна включати всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням Послуг, в тому числі: вартість комплектуючих та витратних матеріалів, необхідних для надання Послуг, а також витрати, пов’язані з доставкою техніки/комплектуючих своїм уповноваженим штатним працівником з одночасним підписанням Актів наданих послуг,  в адмінприміщення та з адмінприміщень Замовника за вказаним місцем надання послуг. Учасник має враховувати при розрахунку вартості послуг витрати пов’язані з транспортуванням обладнання з приміщень Замовника до центру обслуговування та зворотню доставку відремонтованого обладнання на об’єкт, вказаний Замовником.

2.         Якість послуг повинна відповідати технічному регламенту здійснення таких послуг, що встановлені виробником.

3.         У разі, якщо картридж не підлягає подальшій експлуатації, Учасник складає відповідний  акт.

4.         Після заправки або відновлення картриджів, він повинен мати стандартний об’єм тонера (згідно з технічними характеристиками картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок, розмитого або нечіткого зображення, затемнення, блідного друку, стороннього фону, в тому числі і на зворотному боці відбитка.

5.         Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог техніки безпеки при наданні послуг несе  Учасник.

6.         Відповідальність за поломку принтерів у зв'язку із заправкою картриджів неякісним матеріалом при наданні послуг несе  Учасник. В такому випадку ремонт чи заміна принтерів відбувається за рахунок  Учасника. 

7.         Для відновлення працездатності картриджів мають бути використані комплектуючі, які відповідають визначеному типу обладнання від даного виробника.

8.         Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст з надання послуг організації Учасника. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) – він повертається Замовнику разом із відповідним актом.

9.         Заправка та відновлення картриджів здійснюється сумісним для даного типу картриджу тонером, відновлення - з використанням сумісних для даного типу картриджу витратних матеріалів та запчастин, які відповідають технічним вимогам, визначених виробником обладнання. На вимогу Замовника, Учасник протягом 3 робочих днів зобов'язаний надати документи, що підтверджують заправку та відновлення картриджів.

10.     Картриджі передаються Замовнику та повертаються Учаснику у світлозахисній упаковці, маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Разом з картриджем поставляється тестова сторінка, надрукована з використанням цього картриджа.

11.     Учасник несе матеріальну відповідальність за устаткування, прийняте на заправку чи відновлення.

12.     Виїзд фахівця Учасника після отримання заявки від Замовника повинен здійснюватись не пізніше наступного робочого дня. Термін виконання послуг Учасником – протягом 2 діб після отримання картриджів від Замовника.

13. Опис послуг по заправці картриджів:

13.1. Заправка картриджів включає в себе процес очищення картриджа від відпрацьованого тонера та заповнення картриджа новим тонером, що дозволяє подальше використання картриджа для друку або копіювання.

13.2. Заправка картриджа передбачає виконання наступних операцій:

1) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень;

2) розбірка картриджу, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;

3) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів, в тому числі втулок, валів;

4) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку (тонера);

5) заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером у об'ємі та масі заповнення тонера в картриджі у порівнянні з новим оригінальним картриджем, відповідно стандартам виробника картриджа даної моделі, картридж після заправки повинен надрукувати не менше 80% сторінок від кількості заявленої виробником.

6) заміна чіпу, якщо це необхідно, для деяких моделей катриджів;

7) збірка картриджа;

8) тестування картриджа;

9) пакування картриджа з додаванням аркушу паперу тестової копії.

У вартість заправки картриджа має входити: тонер, чіп картриджа (за необхідності), а також вище перелічені послуги та доставка пустих картриджів від Замовника до Учасника, а також заправлених картриджів від Учасника до Замовника.

14. Опис послуг по відновленню картриджів:

14.1. Відновлення картриджу – комплекс робіт необхідних для забезпечення повноцінної працездатності картриджу та відповідної якості друку (копій).

14.2. Відновлення картриджу виконується через кожні 3-4 перезарядки (по середньому розрахунку) та включає наступні етапи:

1) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень, друк тестової сторінки для виявлення можливих проблем в роботі картриджа;

2) розбірка картриджа, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;

3) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів, в тому числі втулок, валів;

4) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку (тонера);

5) обробка тальком циліндра і леза для очищення;

6) виконання робіт по заміні складових частин картриджу (фотобарабану, ракеля, магнітного валу, валу первинного заряду, дозуючого леза, леза для очищення, втулок, ущільнювачів, пружин, шестерень) в залежності від ступеню їх зносу, змащування деталей;

7) заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером в обсязі, відповідному стандартам виробника картриджа даної моделі;

8) збірка картриджа;

9) тестування картриджа

10) заміна чіпів в картриджах та DRUM картриджах за потреби.

15. У вартість відновлення картриджа має входити: вищевказані послуги та доставка несправних картриджів від Замовника до Учасника, а також відновлених картриджів від Учасника до Замовника. Відновлений картридж має відпрацювати не меш ніж 3 (три) заправки.

Ресурс віддрукованих сторінок та якість відбитка повинні відповідати специфікаціям виробника відповідного картриджа без погіршення якості друку.

Зовнішній вигляд заправленого або відновленого картриджу повинен бути без дефектів і явних несправностей, а також без залишків тонеру.

Не допускається ефект брудного/сірого аркуша, фону при друку на білому аркуші паперу, а також присутність дефектів зображення, розмитого або нечіткого зображення, плям і точок, в т.ч. і на зворотному боці друку. Також недопустима наявність слідів тонера на аркуші, які з’являються через неповну очистку бункера відпрацьованого тонера, як на початку циклу друк, так і в його кінці.

16. Упаковка картриджа повинна забезпечувати захист картриджа від механічних і фізичних впливів при зберіганні і транспортуванні, а також дозволяти ідентифікувати модель картриджа і виконані з ним роботи (заправка, відновлення, заміна комплектуючих тощо) та датою здійснення цих робіт, всередині упаковки повинні бути відсутніми залишки тонеру. Картридж повинен передаватись Замовнику упакованим у світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою.

Виконавець гарантує, що використання картриджів Замовником, після надання послуг, не призведе до пошкодження техніки га протязі усього часу її використання.

У разі виявлення недоліків по якості Учасник повинен усунути їх за власний рахунок не пізніше двох робочих днів.

 

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 та складає складає:

285 000,00 грн. (двісті вісімдесят пʼять тисяч грн. 00 коп.).