Що робити у разі втрати чи зіпсуття реєстраційного номера платника податків (РНОКПП)?
У разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичній особі необхідно подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5- ДР до:
- податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;
- будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
- до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
- до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно пред’явити податковому органу до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot