Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запитували – відповідаємо

опубліковано 09 квітня 2021 о 14:25

Що робити у разі втрати чи зіпсуття  реєстраційного номера платника податків (РНОКПП)?

У разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичній особі необхідно подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5- ДР до:

- податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

- будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:

- до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
- до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно пред’явити податковому органу до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot