Упродовж січня – жовтня 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 266 письмових звернень від громадян. Це свідчить про зацікавленість мешканців області у вирішенні податкових питань та посилення комунікації між громадськістю і податковою службою.
Із загальної кількості звернень: 132 заяви подано поштою, 64 – засобами електронного зв’язку, 68 – через міністерства та інші органи, 2 – від установ і організацій.
Загалом за цей період звернулося 312 громадян, серед яких 11 анонімно і 4 колективно.
Переважна більшість питань, які порушували громадяни, стосувалися фінансової та податкової політики (96,2 %). Серед них найактуальнішими були: контрольно-перевірочна робота (39,5 %), податок на майно (17,6 %), реєстрація та облік (10,1 %), податок на доходи фізичних осіб (9,8 %), повідомлення про ухилення від сплати податків (6,0 %).
Крім того громадяни цікавилися питаннями податкового боргу, пільг, податкової звітності, єдиного соціального внеску та єдиного податку.
Усі отримані звернення опрацьовано у встановлені терміни.
Також для забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення та оперативного реагування на актуальні питання у податковій службі області проведено шість особистих прийомів громадян.
Фахівці Головного управління продовжують працювати над тим, щоб кожен мешканець області міг отримати своєчасне, фахове та відкрите роз’яснення, а всі запити — розглянуті якісно й у межах чинного законодавства.