Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі |
2 | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі | № з/п | Найменування бланку | Кількість, од. | Щільність паперу | 1. | Заява щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (Форма № 10ДР) | 22000 шт. | Газетний | 2. | Облікова картка фізичної особи - платника податків (Форма № 1ДР) | 22500 шт. | Газетний | 3. | Повідомлення фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (Форма № 1П) | 2000 шт. | Газетний | 4. | Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (Форма № 5ДР) | 30000 шт. | Газетний | 5. | Заява про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма 5ДРП) | 3000 шт. | Газетний | 6. | Податкова декларація про майновий стан і доходи | 6000 шт. | Газетний | 7. | Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку | 4000 шт. | Газетний | 8. | Заява про застосування спрощеної системи оподаткування | 6000 шт. | Газетний | 9. | Картка платника податків | 39530 шт. | 80 г/м | 10. | Розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування | 5000 шт. | Газетний | 11. | Додаток Ф1 до майнової декларації | 300 шт. | Газетний | 12. | Додаток Ф2 до майнової декларації | 400 шт. | Газетний | 13. | Додаток Ф3 до майнової декларації | 4000 шт. | Газетний | 14. | Бланк ліцензії | 10000 шт. | 120 г/м | 15. | Бланк фірмовий | 50000 | 80 г/м | Щодо фірмових бланків: - Для виготовлення фірмового бланку використовується білий папір високої якості формату А4 (210 х 297 міліметрів).
- Бланки виготовляються на папері щільністю 80 г/м, призначеному для цифрового друку.
- Папір має бути прийнятний для усіх типів лазерних і струменевих принтерів.
- Бланки документів повинні мати такі поля (міліметрів):
- 30 - ліве;
- 10 - праве;
- 20 - верхнє та нижнє.
- Зображення Державного Герба України розміщується по центру верхнього поля. Розмір зображення становить 17 міліметрів заввишки, 12 міліметрів завширшки.
- На зворотньому боці бланку проставляється наскрізна 6-ти-знакова нумерація чорною фарбою.
Щодо макетів: - Надаються макети бланків у Розділі ІІ. Дизайн бланку може змінюватись. У кожному замовленні на постачання партії бланків Замовник повідомляє Виконавця про необхідні зміни у макеті продукції.
- Фарба повинна витримувати температурний режим нагріву до 220 °С. Фарба не повинна залишати відбитків на валах принтерів, що призводить до перебивання зображення на документи під час наступного друку.
- Всі написи на бланках друкуються чорною фарбою.
- Замовник надає необхідні номери на кожну партію бланків під час замовлення.
- Оригінал макетів у форматі doc, xls надається Переможцю після підписання Договору.
Загальні вимоги: - Умови поставки: товар поставляється в упаковці, яка унеможливлює його псування або пошкодження під час його транспортування.
- Кожна пачка містить по 1000 примірників бланків, яка маркується ярликом із зазначенням найменування бланку, кількості у пачці, номерів бланків («від… і до …») (у разі наявності).
- Постачання здійснюється частинами (партіями) у відповідності до замовлень, які залежать від поточних потреб Замовника та наявного фінансування. Мінімальна кількість бланків у замовленні – 1000 примірників.
- Доставка товару та його розвантаження на склад Замовника здійснюється за рахунок та силами Постачальника.
- Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, визначені переліком. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
- До розрахунку ціни пропозиції Учасника не включаються витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, та пов’язаних із оформленням, збором та поданням тендерної пропозиції.
- Місце поставки товару: 33023, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12.
|
| Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення | Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 65 000,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.). |