З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.12.2023 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 198 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 196 (або 98,9%), за результатами розгляду яких надано 193 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;
- запити, що не відповідають вимогам ст.1 Закону №2939 – 2 (або 1,1%) та розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства України.
Термін надання відповіді не настав по 3 запитах.
З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 153 (або 78 %);
- від юридичних осіб – 36 (або 18,4 %);
- від об’єднань громадян – 7 (3,6 %).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- невідповідності в таблиці даних платника податку на додану
вартість;
- критеріїв ризиковості платника податків;
- податкового боргу;
- сплати податків;
- сплати земельного податку;
- сплати місцевих податків;
- сплати єдиного соціального внеску;
- обліку та реєстрації платників податків;
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
За результатами розгляду задоволено 144 запитів (73,5 % від загальної кількості розглянутих запитів), відмовлено в задоволенні відповідно до статті 22 Закону №2939 - 49 запитів (25 % від загальної кількості розглянутих документів).