Громадська рада при Головному управлінні ДПС у Рівненській області провела чергове засідання, участь у якому взяв в.о.начальника ГУ ДПС у Рівненській області Андрій Троцко.
На порядок денний були винесені питання результатів роботи Головного управління ДПС в області у напрямку забезпечення бюджетних надходжень за січень-листопад 2024 року, новації податкового законодавства, розвиток електронних сервісів ДПС, актуальні питання нарахування та сплати майнових податків та негативні наслідки податкової заборгованості для місцевих бюджетів.
Члени Громадської ради мали можливість працювати як в офлайн, так і онлайн режимі.
В ході засідання керівник податкової служби області проінформував учасників заходу, що податкова служба працює над реалізацією завдань, передбачених у Національній стратегії доходів до 2030 року, та звернув увагу, що завдяки сумлінному бізнесу Рівненщини у січні – листопаді 2024 року до бюджетів усіх рівнів надійшло 17 млрд 737 млн гривень і приріст надходжень до відповідного періоду минулого року становить майже 2 млрд гривень. «Тож, забезпечується позитивна динаміка надходжень податків і зборів від суб’єктів господарювання регіону і ми вдячні кожному платнику за відповідальне ставлення до сплати податків», - зазначив Андрій Троцко.
Учасників засідання було ознайомлено з презентаційними матеріалами щодо проєкту ДПС Територія високого рівня податкової довіри. Як зазначив керівник податкової служби області, це новий рівень співпраці між державою та бізнесом, який ґрунтується на взаємній довірі, підтримці та партнерстві. «Серед переваг для бізнесу – звільнення від більшої частини документальних позапланових, планових та фактичних перевірок, скорочення термінів надання індивідуальних податкових консультацій та закріплення комплаєнс-менеджер за кожним платником, який увійшов до Перелік платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», – акцентував Андрій Троцко.
Під час засідання також піднімались питання реалізації проєкту щодо впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, які ґрунтуються на управлінні податковими ризиками. Зокрема, були розʼяснені основні переваги, які очікуються від впровадження системи управління податковими ризиками дотримання податкового законодавства. Та було звернуто увагу, що це дасть змогу допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок під час заповнення звітності та сплати податків, максимально спростити процес звітування, мінімізувати ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, запровадити механізм комплаєнсу від державної реєстрації платника до системи відслідковування ризиків у ДПС і кінцевого результату – сплати податків і зборів до бюджету усіх рівнів.
Під час обговорення винесених на розгляд питань, голова Громадської ради Богдан Гапяк та заступник голови Лариса Садова озвучили ряд проблемних аспектів, серед яких: особливості експорту окремих видів товарів у період дії воєнного стану; дотримання роботодавцями соціальних гарантій найманим працівникам та вдосконалення регуляторного впливу на бізнес.
На завершення заходу Богдан Гапяк окреслив питання, які потребують розгляду на наступному засіданні, та подякував присутнім за плідну роботу.