У січні- липні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 178 письмових звернень від громадян.
Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 110 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 35 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 33 звернення через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 174 звернення виконано в термін, 4 - термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 180 громадян, із врахуванням 8 анонімних звернень, 1 колективного.
За статтю авторів звернень: 86 - чоловіки (48%), 82 - жінки (46%).
Стать авторів звернень не визначено – 12 (6%).
За соціальним станом заявників: 170 (94,4%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 7 (3,9%) – пенсіонери, 3 (1,7%)- пенсіонери з числа військовослужбовців.
За категоріями авторів звернень: 171 (95%) – категорія авторів звернень не визначена, 4 ( 2%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,6%) – особа з інвалідністю 1 групи, 1 (0,6%) – дитина війни, 1 (0,6%)- особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 (0,6%) – учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1 (0,6%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97,8%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (26,4%), податку на майно (19,7%), інформування про ухилення від сплати податків (6,7%), єдиного соціального внеску (3,4%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (7,3%), реєстрації та обліку (10,1%), податкового боргу (6,7%) та ін.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.