У січні - березні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 66 письмових звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 66 – заяви. Із вищезазначених звернень 41 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 15 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 10 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 60 звернень виконано в термін, 6 – термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 66 громадян.
За статтю авторів звернень: 29 – чоловіки (44 %), 35 – жінки (53%).
Стать авторів звернень не визначено – 2 (3%).
За соціальним станом заявників: 58 (88%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 3 (4,5%) – пенсіонери, 3 (4,5%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (1,5%) – держаний службовець, 1 (1,5%) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 59 (89,4%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (1,5%) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (3%) – учасник бойових дій, 3 (4,6%) – особа з інвалідністю ІІ групи 1 (1,5%) – особа з інвалідністю ІІІ групи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (95,5%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (10,6%), податку на майно (15,2%), інформування про ухилення від сплати податків (1,5%), контрольно-перевірочної роботи (36,4%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (3%), податкова звітність (1,5%), реєстрації та обліку (15,2%), податкового боргу (7,6%), консультації з питань податкового законодавства (1,5%), щодо виконання судових рішень (1,5%), інші питання, що належать до компетенції ДПС (1,5%).
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 2 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.