У січні - квітні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 84 письмових звернення від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 84 – заяви. Із вищезазначених звернень 53 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 17 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 14 звернень через органи влади: міністерства та інші органи.
За результатами виконання: 77 звернень виконано в термін, 7 – термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 87 громадян, із врахуванням 1 анонімного зверненння, 1 колективного.
За статтю авторів звернень: 36 – чоловіки (41%), 44 – жінки (51%).
Стать авторів звернень не визначено – 7 (8%).
За соціальним станом заявників: 78 (90%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 4 (4,4%) – пенсіонери, 3 (3,4%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (1,1%) – держаний службовець, 1 – (1,1%) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 79 (90,9 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (1,1 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 1 (1,1%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 2 (2,3 %) – учасник бойових дій, 3 (3,5 %) – особа з інвалідністю ІІ групи, 1 (1,1 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,4%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (12,3%), податку на майно (13,6%), інформування про ухилення від сплати податків (2,3%), контрольно-перевірочної роботи (39,6%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (3,8%), податкова звітність (1,2%), реєстрації та обліку (13,7%), податкового боргу (6,3%), консультації з питань податкового законодавства (1,2%), щодо виконання судових рішень (1,2%), інші питання, що належать до компетенції ДПС (1,2%) та інші.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 3 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.