У січні - червні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 144 письмові звернення від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 144 – заяви. Із вищезазначених звернень 78 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 32 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 33 звернення через міністерства та інші органи, 1 - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 131 звернення виконано в термін, 13– термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 185 громадян, із врахуванням 8 анонімних звернень, 3 колективних.
За статтю авторів звернень: 60 – чоловіки (32 %), 72 – жінки (39 %).
Стать авторів звернень не визначено – 53 (29 %).
За соціальним станом заявників: 172 (93 %) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 7 (3,8 %) – пенсіонери, 4 (2,2 %) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,5 %) – держаний службовець, 1 – (0,5 %) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 173 (94 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,54 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 1 (0,54 %) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 4 (2,24%) – учасник бойових дій, 3 (1,6 %) – особа з інвалідністю ІІ групи 1 (0,54 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 1 (0,54 %) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (97,1 %), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (9,9 %), податку на майно (14,2 %), інформування про ухилення від сплати податків (3,5 %), контрольно-перевірочної роботи (46,8 %), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (2,1 %), податкова звітність (2,1 %), реєстрації та обліку (12,8 %), податкового боргу (3,5 %), консультації з питань податкового законодавства (0,7 %), щодо виконання судових рішень (0,7 %), інші питання, що належать до компетенції ДПС (1,4 %), єдиний соціальний внесок (0,7 %) та інші.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.