У січні - вересні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 233 письмових звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 233 – заяви. Із вищезазначених звернень 123 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 57 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 52 звернення через міністерства та інші органи, 1 - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 222 звернення виконано в термін, 11 – термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 274 громадянина, із врахуванням 10 анонімних звернень, 3 колективних.
За статтю авторів звернень: 99 – чоловіки (36,1%), 120 – жінки (43,8%).
Стать авторів звернень не визначено – 55 (20,1%).
За соціальним станом заявників: 251 (91,6%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 16 (5,8%) – пенсіонери, 5 (1,8%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,4%) – держаний службовець, 1 (0,4%) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 258 (94,1%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,4 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (0,7%) – особи з інвалідністю внаслідок війни, 5 (1,8%) – учасники бойових дій, 1 (0,4%) – особа з інвалідністю І групи, 4 (1,4%) – особи з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,4%) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 1 (0,4%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 (0,4%) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,5%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (10,7%), податку на майно (19,1%), інформування про ухилення від сплати податків (6,2%), контрольно-перевірочної роботи (38,2%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (1,3%), податкова звітність (1,3%), реєстрації та обліку (10,2%), податкового боргу (8,4%), консультації з питань податкового законодавства (0,9%), щодо виконання судових рішень (0,9 %), інші питання, що належать до компетенції ДПС (2,7%), єдиний соціальний внесок (2,2 %), єдиний податок (0,9%).
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 5 особистих прийомів.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.