З метою економії часу платникам зручно обирати електронний формат спілкування з податковими органами. Електронний кабінет платника – це ефективний формат взаємодії з податківцями. На цьому, в ході чергової зустрічі з платниками податків, наголошує Людмила Сучик – начальник ДПІ у м. Рівному ГУ ДПС у Рівненській області. За її словами, електронні сервіси ДПС, дають змогу не лише подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет, але й надіслати заяви, отримати довідки, ознайомитись з корисною інформацією.
«Сервіси ДПС, за рахунок використання сучасних інформаційних технологій, в режимі реального часу забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, значно спрощують отримання адміністративних послуг та подачу звітності», - зазначила посадовець.
Під час зустрічі Людмила Сучик детально зупинилась на можливостях подання відомостей для реєстрації фізичної особи та/або внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб. Зокрема, роз’яснила, що в електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР та заява про внесення змін до Державного реєстру за ф. № 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків». Платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб, в електронному вигляді.
Для приєднання до заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Крім того, учасники зустрічі дізнались про податкову амністію та отримали відповіді на актуальні питання.