У Центрі обслуговування платників Радивилівської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області за участі начальника ДПІ Людмили Федун відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку щодо переваг користування Електронним кабінетом.
Надаємо відповіді на актуальні питання, з якими звертались платники податків.
Яким чином отримати довідку про доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків через Електронний кабінет платника?
Фізична особа – платник податків може отримати Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, скориставшись Електронним кабінетом (http://cabinet.tax.gov.ua).
Вкладка «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету надає можливість користувачу після проходження електронної ідентифікації сформувати, підписати та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – Запит).
Запит заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Відповідь на запит (Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді) можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» або у вкладці «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» переглянути Відповідь № 2, сформовану на поданий Запит.
Що робити якщо виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» при вході в електронний кабінет?
Спочатку потрібно перевірити правильність введення пароля, чи вірно вказана розкладка клавіатури (мова), також перевірити регістр вводу (великі/малі букви). Перевірити чи вірно обраний потрібний ключ (печатка, ключ бухгалтера, чи ключ керівника) щоб ввести відповідний пароль.
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла, для вирішення проблеми необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, зокрема, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.
Чи можна завдяки електронним сервісам дізнаватися про зміни в законодавстві?
Слідкувати за змінами в законодавстві, отримувати роз’яснення, консультації та іншу інформацію платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, де можна знайти «Запитання-відповіді» по роз’ясненню податкового законодавства, «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Податковий календар».
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»