У Зарічненчській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Особливості застосування електронних сервісів ДПС». На запитання платників податків відповідав начальник ДПІ Сергій Драка.
Під час «гарячої лінії» дозвонювачі, зокрема, запитували які саме електронні сервіси ДПС допомагають в дистанційному спілкуванні з податковою службою. Посадовець відповів, що в дистанційному спілкуванні з органами ДПС платники можуть скористатися слідуючими електронними сервісами ДПС:
«Єдине вікно подання електронної звітності» - спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення, яке розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»;
«Електронний кабінет» - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.
Разом з тим дозвонювачі дізналися про електронний сервіс «InfoTAX», за допомогою якого платники податків можуть отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків.
Платники податків також цікавилися, як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація платника єдиного податку – фізособи-підприємця. При цьому посадовець звернув увагу, що створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету. При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район». Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».
Очільник ДПІ також детально розповів дозвонювачам які переваги подання звітності в електронному вигляді, де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві та слідкувати за наданням роз’яснень тощо.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»