Днями у Костопільській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про функціональні можливості Електронного кабінету». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Катерина Вдовиченко.
В ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що незамінною допомогою для платників податків є Електронний кабінет, який значно спрощує спілкування з податковими органами та заощаджує час на їх відвідування. Цей зручний сервіс стане в нагоді як суб’єктам господарювання, так і громадянам. Вхід до Електронного кабінету платники можуть здійснити перейшовши за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Податківець повідомила, що найпопулярнішими сервісами Електронного кабінету є: Доступ до особистої інформації; Електронний документ (подання звітності, заяв, Сервісних запитів, листування з ДПС); Аналітичні сервіси (доступ до інформації з систем електронного адміністрування); Доступ до реєстрів (понад 14 реєстрів); Сплата податків (QR-код для сплати); Електронний кабінет громадянина.
Вона також проінформувала, що для роботи у приватній частині електронного сервісу використовується кваліфікований електронний підпис, отриманий у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або Інтегрована система електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Дозвонювачі також дізналися, що за допомогою Електронного кабінету можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: податкову звітність, заяви для реєстрації платниками окремих податків, запити на отримання інформації. Крім того, платники можуть у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів та утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Посадовець також роз’яснила, що Електронний кабінет надає можливість платникам податків (фізичним особам): cплатити податки, скоротити час при заповненні платіжних документів та мінімізувати помилки при заповненні. При цьому Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»