У Дубровицькій ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області роз’яснюють, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України, законами України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».
Податківці зазначають, що керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.
Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог Закону № 851 та Закону № 2155.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках:
Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»