Цього тижня у ДПІ м.Рівному Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронних сервісів податкової служби та подання звітності онлайн. На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ у м. Рівному Наталія Костюк.
В ході «гарячої лінії» посадовець відповідала на питання щодо функціоналу сервісу «Електронний кабінет», що функціонує на вебпорталі Державної податкової служби, звернувши увагу на простоту та зручність його використання.
Наталія Костюк поінформувала, що на відміну від інших програм для подання електронної звітності, сервіс «Електронний кабінет» не потребує інсталяції програмного забезпечення та забезпечує цілодобову взаємодію платників з органами податкової служби в режимі реального часу. Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет» можна здійснити за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також на вебпорталі ДПС України.
Податківець проінформувала платників, що меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів. Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом. Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Посадовець звернула увагу, що подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг для платників податків, таких як: економія часу, адже не потрібно відвідувати територіальний орган державної податкової служби; самостійний вибір часу подачі податкової звітності; не потрібно дублювати та зберігати на паперових носіях; автоматична перевірка поданої звітності; постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх норм законодавства; конфіденційність інформації.
Вона також проінформувала, що вхід до особистого кабінету здійснюється платником за наявності кваліфікованого електронного підпису, який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Крім того, Наталія Костюк розповіла про використання можливостей електронних сервісів Державної податкової служби, зокрема, проведення звірки за платежами до бюджету з використанням Електронного кабінету, за допомогою якого можна дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу, сплатити податки до бюджету, отримати інформацію про нарахування земельного податку чи податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»