Нещодавно фахівці Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області провели черговий тренінг для платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС.
Під час заходу головний державний інспектор Оксана Величенко проінформувала, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У разі бажання або відмови отримувати документ через Електронний кабінет платника необхідно подати відповідну заяву.
Фахівець розповіла, що заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 (для фізичних осіб) та J1391602 (для юридичних осіб). А заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F/J 1391702. Для цього необхідно створити заяву та заповнити її (вказати електрону адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); перевірити, зберегти, підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Крім того, податківець розповіла про можливість надсилання листів і звернень до податкових органів через мобільний застосунок «Моя податкова». Для того у розділі «Послуги» мобільного застосунку потрібно вибрати «Надіслати лист до ДПС»; вибрати контролюючий орган; зазначити тип, тематику, короткий зміст листа; прикріпити лист в електронному вигляді; підписати та надіслати.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»