Днями у Дубровицькому секторі обслуговування платників Сарненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет – зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами». На запитання платників податків відповідав завідувач сектору Олег Клюйко.
Під час «гарячої лінії» посадовець розповів, що Електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запити чи заяви для отримання необхідних даних.
Платники дізналися, що перевагами користування Електронним кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, коштів на придбання паперових бланків. В Електронному кабінеті в приватній частині платник в режимі реального часу має можливість переглядати інформацію про себе, яка міститься в інформаційних базах ДПС (наприклад: облікові дані, інформація про наявні об’єкти оподаткування, суми нарахованих та сплачених податків тощо).
Фахівець роз’яснив, що вхід до Електронного кабінету здійснюється через вебпортал ДПС, а також за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua.
Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету) Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису. Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного підпису. Посадовець детально роз’яснив які саме сервіси доступні у відкритій частині, а які у приватній частині особистого кабінету.
Кожен платник податків, який звернувся на «гарячу лінію», отримав вичерпну відповідь на своє питання щодо роботи з Електронним кабінетом, а також поради щодо максимально ефективного використання цього сервісу для спрощення взаємодії з податковими органами та зниження адміністративного навантаження.