Днями у Рівненській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Сучик.
Під час «гарячої лінії» платники запитували як здійснюється програмування найменування товарів (послуг) в програмному реєстраторі розрахункових операцій (далі – ПРРО). Посадовець відповіла, що програмування товарів/послуг в ПРРО здійснюється суб’єктом господарювання/оператором (касиром) самостійно шляхом додавання товарів/послуг або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі CSV), який формується згідно з інструкцією користувача ПРРО.
Додзвонювачі також розпитували про способи отримання фіскального чеку покупцем за оплачені товари (послуги) через ПРРО. Фахівець поінформувала, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, в обов'язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).
Під час спілкування Людмила Сучик також розповіла про оновлення версії програмного забезпечення безоплатного ПРРО від ДПС для операційної системи Windows та для операційних систем Android та iOS.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані роз’яснення в межах чинного законодавства.