Днями у Млинівському центрі обслуговування платників Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС, які спрощують процес звітування». На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ Зоя Олієвська.
У ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала, що Державна податкова служба України активно впроваджує сучасні цифрові рішення для зручності платників. Зокрема, найбільш затребуваним є Електронний кабінет платника, за допомогою якого можна дистанційно подавати звітність, листи, отримувати довідки, слідкувати за станом розрахунків із бюджетом тощо.
Додзвонювачі з’ясували, що податкову звітність, у тому числі декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки, можна подати в електронному вигляді — без черг та відвідування податкової. При цьому для доступу до електронних сервісів необхідно мати кваліфікований електронний підпис.
Зоя Олієвська також поінформувала про зручність використання мобільного застосунку «Моя податкова», який дозволяє у режимі 24/7 з мобільного пристрою перевіряти інформацію щодо податкової заборгованості, поданих декларацій, отримувати повідомлення від ДПС, переглядати результати обробки документів і отримувати довідки. Застосунок доступний для безкоштовного завантаження в Google Play та App Store.
Окрім того, платники дізналися про додаткові сервіси, такі як чат-бот, Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, сервіс перевірки фіскальних чеків та ряд інших.
Усі учасники «гарячої лінії» отримали змістовні відповіді на свої запитання та корисні рекомендації щодо використання електронних сервісів ДПС для зручного, безпечного й своєчасного виконання податкових зобов’язань.