Днями у Вараській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Зручність і доступність податкових сервісів у смартфоні — мобільний застосунок «Моя податкова»». На запитання платників податків відповідала начальник Вараської ДПІ Людмила Воронюк.
Під час телефонного спілкування посадовець поінформувала платників про функціональні можливості мобільного застосунку «Моя податкова», який є складовою Електронного кабінету платника та надає користувачам зручний і швидкий доступ до найпопулярніших податкових сервісів без необхідності відвідування податкових органів.
При спілкуванні з додзвонювачами податківець акцентувала увагу на тому, що за допомогою мобільного застосунку можна переглядати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, отримувати і переглядати податкові повідомлення-рішення, подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи, скористатися правом на податкову знижку, а також направляти звернення чи заяви до контролюючого органу.
Платники також дізналися, що застосунок дозволяє здійснювати вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або через Дія.Підпис, що забезпечує безпечну ідентифікацію користувача. Особливо актуальним сервіс є для фізичних осіб — як найманих працівників, так і підприємців, адже дає змогу контролювати власну податкову історію в режимі реального часу.
На всі запитання, що надійшли під час «гарячої лінії», було надано вичерпні та обґрунтовані відповіді. Людмила Воронюк закликала платників податків активно користуватися електронними сервісами, зокрема мобільним застосунком «Моя податкова», адже це — сучасний, зручний, надійний і безпечний спосіб взаємодії з податковими органами.