У Радивилівському секторі обслуговування платників Дубенської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Безбар’єрність у податковій службі – зручність та доступність для кожного платника податків». На запитання громадян відповідала завідувач сектору ДПІ Людмила Федун.
У ході спілкування фахівець поінформувала, що забезпечення рівного доступу до адміністративних та електронних сервісів є одним із пріоритетних завдань Державної податкової служби України. Зокрема, йдеться про формування безперешкодного середовища для всіх суспільних груп і створення рівних можливостей для реалізації прав кожної людини — незалежно від віку, стану здоров’я, соціального статусу чи інших ознак.
Додзвонювачі розпитували про основні напрями впровадження безбар’єрності у діяльність органів ДПС. У відповідь Людмила Федун повідомила, що серед пріоритетів — забезпечення вільного доступу до онлайн-сервісів, адаптованих для осіб із порушеннями зору, зокрема на вебпорталі ДПС та сайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Крім того, усі платники можуть отримати консультації через Контакт-центр ДПС або скористатися адміністративними послугами в Центрах обслуговування платників, які облаштовані з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Фахівець також розповіла про впровадження практики індивідуального супроводу таких відвідувачів модераторами Центрів обслуговування платників на всіх етапах надання послуг. При цьому звернула увагу, що обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення здійснюється позачергово, з дотриманням принципів етичного ставлення та поваги.
Крім того, учасники заходу дізналися про діяльність нового сервісного підрозділу — Офісу податкових консультантів, який функціонує у місті Рівне за адресою: вул. Відінська, 8. Його діяльність базується на принципах доступності, прозорості, професійності, конфіденційності та безбар’єрності. Платники можуть звертатися до консультантів для отримання допомоги з питань оподаткування, подання звітності, використання електронних сервісів тощо.
Кожному додзвонювачу було надано ґрунтовні роз’яснення на всі запитання, а також контакти для подальших консультацій.