Фахівці Сарненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області нагадують платникам податків, що для офіційного переходу на електронний формат листування з податковою необхідно подати відповідну заяву через Електронний кабінет.
Форма «Заява про бажання юридичних та фізичних осіб отримувати документи через Електронний кабінет» затверджена Наказом № 637. Для її подання необхідно виконати такі дії: увійти до приватної частини Електронного кабінету, обрати режим «Введення звітності», де для юридичних осіб передбачена форма J1391602, а для фізичних осіб — форма F1391602. Після цього заповнюють форму, вказавши електронну адресу, на яку бажають отримувати документи, при цьому інші реєстраційні дані підтягнуться автоматично. Завершальним етапом є підписання та надсилання заяви до контролюючого органу.
Отримання документів у електронному вигляді забезпечує оперативність і виключає затримки, пов’язані з поштовою доставкою. Всі повідомлення та рішення зберігаються у вашому Електронному кабінеті, що робить їх доступними у будь-який час. Використання електронного формату є безкоштовним, швидким та надійним.
Нагадуємо, що доступ до Електронного кабінету здійснюється за посиланням cabinet.tax.gov.ua.