Такий проєкт заощадить час платників податків та оптимізує роботу податківців.
Як розповів начальник Головного управління ДПС у Рівненській області Віталій Чуй, в Центрі обслуговування платників Рівного запровадили Електронну чергу. Тож відвідувачі ЦОП поступово опановують сучасну технологію за допомогою працівників податкової інспекції.
У складі нової системи – термінал для отримання талона відвідувачем та телеекран з інформацією щодо просування черги. Впровадження електронної черги організовує розподілення клієнтів між працівниками центру за тематикою звернення та покращує ефективність їх роботи. Безумовно, переваги від новації отримують і відвідувачі, і працівники служби.
«Завдяки цій технології платники податків отримають більше комфорту, адже зможуть бачити абсолютно прозору чергу. Це підвищить довіру до нашої роботи», – наголошує Віталій Чуй.
Жителі міста, які сьогодні звернулися за необхідними адміністративними послугами, змогли одразу відчути переваги.
Руслана Клімат: «Я звернулась в ЦОП для отримання консультації щодо провадження підприємницької діяльності. За хвилину часу отримала електронний талон та вже йду до віконечка. Мінімум часу, дуже зручно».
Податківці наголошують, що клієнти не стоятимуть у черзі, натомість отримавши квиток на рецепції, на екрані вказується номер столика, до якого можна звернутися за необхідною послугою або консультацією.
Наталія Васильчик: «Мені необхідно отримати ідентифікаційний номер для дитини. Думала, що буду стояти в черзі, а тут така новація - зразу отримала запрошення до віконечка. Все оперативно, прозоро та з комфортом – по-європейськи».
Тож податкова служба робить обслуговування клієнтів більш зручним та мобільним.
Також у податковому відомстві зауважують, що на сьогодні , в умовах карантинних заходів, все актуальнішим та популярним серед платників податків Рівненщини є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників в умовах пандемії. Ті платники податків, які є власниками кваліфікованого електронного підпису мають можливість оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати не витрачаючи свій час, замовляти довідки, тощо. Тому, в умовах обмежувальних протиепідемічних заходів, податківці рекомендують максимально використовувати дистанційний формат спілкування.
фотогалерея