Головне управління ДПС
у Рівненській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

На Рівненщині громадяни реалізують своє право на звернення до органів ДПС

опубліковано 03 серпня 2021 о 13:05

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, що за сім місяців поточного року до до ГУ ДПС в області надійшло 64 письмових звернення громадян, які були направлені як поштою, так і засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет.

Всього звернулось 104 громадянина, із врахуванням 3 колективних звернень.

Відповіді на усі звернення було надано у встановлені законодавством терміни.

Основні питання, що порушували громадяни, стосувались податкової політики (85,94%), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (12,5%), контрольно-перевірочної роботи (25%), місцевих податків (3,12%), єдиного внеску (12,5%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (6,25%), податку на доходи фізичних осіб (6,25%) та інші.

Враховуючи епідемічну ситуацію на території Рівненської області, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 та мінімізації інфікування платників податків на час дії карантину на всій території України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», статті 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», протоколу наради Державної податкової служби України від 13.03.2020 №2-пк, проведення особистого прийому громадян в Головному управлінні ДПС у Рівненській області призупинено.

Нагадуємо, що згідно зі ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX