Ми продовжуємо політику відкритості та прозорості у своїй діяльності. Саме тому акцент зроблено на комунікаціях з бізнесом та громадськістю, адже якщо вчасно отримати інформацію, то є можливість оперативно вирішити питання. Проблему простіше вирішити на момент її виникнення, ніж потім розбирати її наслідки
Як працюватиме Комунікаційна податкова платформа?
Для оперативного зв’язку з учасниками платформи ми створили окрему поштову скриньку: rv.ikc@tax.gov.ua
Отже, якщо ви – уповноважений представник громадської організації, бізнес-об’єднання або громади, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення. Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Рівненській області.
Для пришвидшення розгляду питань рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.
Тимчасово, до закінчення воєнного стану, платники Харківської області обслуговуються ГУ ДПС у Рівненській області.
Тож за наявності питань, які потребують оперативного вирішення, всі платники Харківської області також можуть звертатися за вказаною електронною адресою:rv.ikc@tax.gov.ua
Тож, долучайтеся до комунікаційної податкової платформи та отримайте необхідну інформаційну підтримку.
Разом до перемоги!