Упродовж січня – жовтня 2022 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 95 запитів на отримання публічної інформації.
За категоріями запитувачів(відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами)) надійшло запитів:
- від фізичних осіб – 52 (або 54,7 %);
- від юридичних осіб – 42 (або 44,2 %);
- від громадських організацій – 1 (або 1,1 %).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- критеріїв ризиковості платника податків;
- невідповідності в таблиці даних платника податку на додану вартість;
- податкового боргу;
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання інформації по сплаті податків;
- сплати земельного податку;
- надання інформації стосовно ризикових контрагентів.
За результатами розгляду задоволено 77 запитів (83,7 %) від загальної кількості розглянутих запитів), відповідно до статті 22 Закону №2939 відмовлено в задоволенні 15 запитів (16,3 % від загальної кількості розглянутих документів).
Звертаємо увагу, що запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону № 2939, може бути поданий:
- на поштову адресу: 33023, м. Рівне, Відінська, 12;
- по факсу: (0362) 692-550;
- по телефону: (0362) 692-617;
- на електронну адресу: rv.publicinfo@tax.gov.ua.
Більше інформації про доступ до публічної інформації – за посиланням https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/ .