У січні-травні 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 112 письмових звернень від громадян, з яких усі – заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (97 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (7 звернень) та від інших установ (8 звернень). Усі звернення виконано у законодавчо встановлений термін.
Всього звернулось 113 громадян, із врахуванням 1 колективного та 3 анонімних звернень.
Питання, що порушували громадяни у зверненнях, стосувались переважно податкової політики (78,6%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (22,3%), реєстрації та обліку (8%), єдиного соціального внеску (5,4%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (24,1%) та ін.
Нагадаємо, що звернення громадян розглядаються відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР. Ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень можна на субсайті ГУ ДПС у Рівненській області: Головна/Для громадськості/ Звернення громадян/ Нормативно - правова база, або за посиланням https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/.
Звертаємо увагу, що у Головному управлінні ДПС у Рівненській області працює комунікаційна податкова платформа: надіславши звернення на електронну скриньку rv.ikc@tax.gov.ua представники інститутів громадянського суспільства та бізнесу Рівненської області можуть більш оперативно та якісно комунікувати з податківцями. Для пришвидшення розгляду питань, які направляються на платформу, рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.
Ознайомитись з контактною інформацією ГУ ДПС у Рівненській області можна за посиланням https://rv.tax.gov.ua/kontakti/. Зокрема, електронна пошта ГУ ДПС в області для листування: rv.official@tax.gov.ua, електронна пошта для звернень громадян: rv.zvernennya@tax.gov.ua.