Сьогодні більшість суб’єктів господарювання надають перевагу дистанційному спілкуванню з податковою службою. Користуючись електронними сервісами ДПС платники мають можливість дистанційної комунікації в режимі on-line не виходячи з дому, зокрема, надавати податкову звітність в електронному вигляді до територіальних органів ГУ ДПС у Рівненській області та здійснювати електронне листування за умови наявності ключа електронного підпису.
Наразі функціонує та постійно вдосконалюється безкоштовний сервіс «Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Увійти до «Електронного кабінету» можна за адресою https://cabinet.tax.gov.ua/ , або використовуючи відповідний режим «Електронний кабінет» на вебпорталі ДПС України за адресою https://www.tax.gov.ua/.
Тож через Електронний кабінет платники мають змогу надсилати листи до контролюючих органів. Як це зробити?
Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету, доступ до якої надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Зайдіть в меню «Листування з ДПС».
Оберіть регіон, район, тип та тематику. Зазначте короткий зміст листа.
Прикріпіть файл у форматі pdf. Зверніть увагу, що можливо додати тільки один сканований документ розміром до 5МБ.
Натисніть «Зберегти».
Підпишіть за допомогою КЕП.
Натисніть «Відправити».
Інформацію стосовно отримання та реєстрації надісланого документа можна переглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» у розділі «Вхідні».
Нагадуємо, що платники податків, які подають звітність в електронній формі можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».
Для того, щоб здійснювати листування з контролюючими органами через Електронний кабінет, платнику необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою:
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.