Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.
Так, у січні-листопаді 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 231 письмове звернення від громадян.
Із вищезазначених звернень 172 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 29 – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 30 звернень через органи влади та від інших органів, установ, організацій.
Всього звернулось 243 громадянина, із врахуванням 3 колективних та 7 анонімних звернень.
Основні питання, що порушували громадяни в зверненнях, стосувались податкової політики (86,1%) (у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (24,2%), реєстрації та обліку (6,1%), єдиного соціального внеску (4,3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (21,6%), місцевих податків (13,0%) та інші).
За результатами виконання: 221 звернення виконано в термін, 10 - термін виконання ще не настав.
Нагадаємо, що звернення громадян розглядаються відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР. Ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень можна на субсайті ДПС у Рівненській області: Головна/Для громадськості/ Звернення громадян/ Нормативно - правова база, або за посиланням https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/normativno-pravova-baza/.