У 2024 році фахівцями Головного управління ДПС у Рівненській області опрацьовано 174 запити на отримання публічної інформації.
За результатами розгляду вказаних запитів надано відповіді електронною поштою або поштою в строки відповідно до вимог чинного законодавства України.
За категоріями запитувачів відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» надійшло запитів: від фізичних осіб – 140 (або 80,5 %); від юридичних осіб – 32 (або 18,4 %); від об’єднань громадян – 2 (1,1 %).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо: надання копій документів; податкового боргу; сплати податків та зборів; надання платіжних реквізитів; проведення контрольно-перевірочної роботи; сплати податку за землю; віднесення до переліку ризикових платників податків; задекларованих сум податку на додану вартість та проведення перевірки; діяльності територіального органу ДПС; здійснення підприємницької діяльності;
надання податкових пільг та інформації з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; зупинення реєстрації податкових накладних; релокованих підприємств та ряд інш.
За результатами розгляду задоволено 136 запитів (78,2 % від загальної кількості розглянутих запитів), переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939 - 7 запитів (4,0 % від загальної кількості розглянутих документів), відмовлено в задоволенні - 28 запитів (16,1 % від загальної кількості розглянутих документів).
Нагадуємо, що запит на отримання публічної інформації може бути поданий:
- на поштову адресу: 33023, м. Рівне, Відінська, 12;
- по телефону: (0362) 692-617;
- на електронну адресу: rv.publicinfo@tax.gov.ua.