З початку 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 144 письмові звернення від громадян. Усі ці звернення були оформлені у вигляді заяв, що свідчить про активне прагнення громадян до діалогу з податковими органами.
За способами надходження звернень: 144 – заяви, отримані поштою, 32 звернення надійшли електронною поштою або через мережу Інтернет, ще 33 передано через міністерства та інші органи, 1 звернення надійшло від сторонньої організації.
Усього до податківців Рівненщини звернулися 185 громадян, враховуючи 3 колективні звернення.
Тематика звернень залишалась традиційною для податкової служби: 97,1% питань стосувалися фінансової та податкової політики. Зокрема:
У напрямку покращення якості взаємодії з громадянами особливе значення має практика особистих прийомів. У поточному році керівництвом ГУ ДПС у Рівненській області проведено 4 особисті прийоми громадян.
Головне управління ДПС у Рівненській області і надалі приділяє пріоритетну увагу забезпеченню конституційного права громадян на звернення, об'єктивному розгляду питань та своєчасному їх вирішенню, що є важливим кроком у напрямку підвищення довіри суспільства до органів податкової служби.