У разі закриття об’єкта оподаткування, платник податків зобов’язаний подати оновлену інформацію до податкового органу, заповнивши відповідним чином Заяву за формою № 20-ОПП.
Відповідно до пункту 8.1 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (із змінами та доповненнями), платник податків повинен повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням.
Як передбачено пунктом 8.4 цього ж Порядку, Заява за ф. № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після відкриття, створення, реєстрації або закриття об’єкта.
У разі закриття об’єкта оподаткування або об’єкта, через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника, Заява за формою № 20-ОПП подається з оновленими даними.
При цьому розділ 3 Заяви заповнюється одним рядком з урахуванням наступного:
Платники податків мають можливість подати Заяву за ф. № 20-ОПП:
Електронний документообіг між платником і контролюючим органом припиняється у випадках:
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись в ЗІР.
Нагадуємо, що подання актуальної інформації про об’єкти оподаткування — це обов’язок платника податків, який сприяє своєчасному оновленню даних в інформаційних базах ДПС і запобігає податковим ризикам.