З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації конституційного права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, а також відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» (№2939), Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено своєчасний і повний розгляд документів з проханням надати публічну інформацію.
Зокрема, станом на 01 жовтня 2025 року до управління надійшло 103 запити на отримання публічної інформації. За результатами їхнього розгляду було надано 101 відповідь у встановлені законодавством строки – як у паперовому, так і в електронному форматах.
Структура запитів за категоріями запитувачів виглядає наступним чином:
фізичні особи – 77 запитів (74,8%);
юридичні особи – 25 запитів (24,2%);
об’єднання громадян – 1 запит (1%).
Найчастіше громадяни та організації зверталися з проханням надати інформацію щодо: отримання копій документів; сплати податків та зборів; віднесення до переліку ризикових платників податків; таблиці даних платника ПДВ; відшкодування ПДВ; податкового боргу; діяльності територіального органу ДПС; реєстрації та обліку платників податків; проведення контрольно-перевірочної роботи; інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
За підсумками опрацювання звернень: задоволено – 81 запит (78,7% від загальної кількості розглянутих документів); переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939 – 4 запити (3,9%); відмовлено у задоволенні – 16 запитів (15,5%).
Практика розгляду запитів доводить, що управління ефективно реалізує норми закону та гарантує право на доступ до публічної інформації.