У Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують, що платники податків у відокремленому пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг можуть отримати послуги з видачі кваліфікованих сертифікатів електронного цифрового підпису (КЕП), які діють 2 роки, і використовуються для подання електронної звітності до контролюючих органів, для подання заяв, отримання довідок, реєстрації бізнесу та інших послуг на порталах, для авторизації на сайтах та в додатках, а також як засіб ідентифікації для певних професій, наприклад, для нотаріусів.
Щоб отримати КЕП, потрібно особисто звернутися до відокремленого пункту реєстрації, яких в Рівненській області працює два, а саме: м. Рівне, вул. Відінська, буд. 8, 1й пов., каб. 102 та м. Сарни, вул. Широка, буд. 18, 1-й пов., кабінет «Центр сертифікації», маючи необхідні документи, а сама послуга є безкоштовною.
Так, протягом дев’яти місяців поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг відокремлених пунктів реєстрації Головного управління ДПС у Рівненській області скористалися більше семи тисяч платників податків Рівненщини та безкоштовно отримали 14000 кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Звертаємо увагу, що для отримання електронних ключів вперше або при закінченні терміну дії сертифікатів, необхідно підготувати документи, перелік яких наведено на сайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС у розділі "Отримання електронних довірчих послуг", та звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації.
Наголошуємо! Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить два роки з моменту їх формування.
Детальна інформація про надання електронних довірчих послуг – за посиланням: https://ca.tax.gov.ua/.