Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує: кожен громадянин має право звертатися до органів державної влади — це гарантовано статтею 40 Конституції України.
Право на звернення є важливою складовою відкритості влади та дієвого діалогу з суспільством.
Всього за 9 місяців 2025 року до ГУ ДПС в області надійшло 233 письмових звернення від громадян. Основні питання, що порушувались платниками, стосувались податкової політики (96,5%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб, податку на майно, контрольно-перевірочної роботи, пільг щодо сплати податків і зборів, реєстрації та обліку, податкового боргу тощо.
Нагадаємо, що звернення можуть бути подані у різних формах і мають різне призначення:
Громадяни можуть надіслати свої звернення до Головного управління ДПС у Рівненській області зручно у будь-який спосіб:
Терміни розгляду звернень: до 1 місяця — стандартний строк розгляду; до 15 днів — якщо питання не потребує додаткового вивчення.
Важливо: анонімні звернення не розглядаються, окрім тих, що містять повідомлення про корупційні правопорушення.
Податкова служба Рівненщини працює над тим, щоб спілкування з громадянами було простим, швидким і прозорим. Кожне звернення розглядається фахівцями у встановлені строки — адже відкритість і зворотний зв’язок із громадянами є невід’ємною частиною сервісної роботи ДПС.
З актуальною інформацією щодо подання звернень можна ознайомитись за посиланням:
https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/.