Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія: безбар’єрність — доступ кожного до адміністративних та сервісних послуг

опубліковано 22 вересня 2025 о 09:15

Днями у Дубенській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Безбар’єрність — доступ кожного до адміністративних та сервісних послуг». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Світлана Цимбалюк.

Під час спілкування фахівець поінформувала, що Державна податкова служба України активно впроваджує принципи безбар’єрності, спрямовані на забезпечення рівного доступу до адміністративних та інформаційних послуг. Це включає фізичну доступність Центрів обслуговування платників для осіб з інвалідністю та маломобільних груп, позачергове обслуговування, а також супровід модератором на всіх етапах отримання послуг.

Фахівець також розповіла, що відповідно до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року одним із ключових напрямів є суспільна та громадянська безбар’єрність. Йдеться про створення умов, які забезпечують рівні можливості для участі всіх осіб, включаючи маломобільні групи, у суспільному житті, процесах прийняття рішень, доступі до сервісів та самореалізації.

Додзвонювачі цікавилися електронними сервісами ДПС. Фахівець пояснила, що Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова» дозволяють подавати декларації онлайн, переглядати нарахування та сплату зобов’язань, листуватися з податковими органами, отримувати консультації та нагадування про строки подання звітності. Для зручності платників також працює чатбот InfoTAX, який надсилає персональні сповіщення про сплату податків, переплати, борги та іншу актуальну інформацію. Використання цих сервісів робить взаємодію з податковою службою швидкою та прозорою.

Усі учасники «гарячої лінії» отримали вичерпні, фахові відповіді на всі поставлені запитання. ДПС продовжує працювати над тим, щоб послуги були доступні кожному — незалежно від фізичних можливостей чи життєвих обставин, усуваючи фізичні перепони та бар’єри в комунікації.