Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, згідно коду ДК 021:2015:5

опубліковано 22 вересня 2021 о 09:48

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг  з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, згідно коду                           ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

1

Назва предмета закупівлі

  1. Послуги  з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
  2. ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
  3. Процедура закупівлі: переговорна процедура.
  4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
  5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-20-000080-a

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

 1. Орієнтовний обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки: 287 послуг.

№ п/п

Найменування послуг

Орієнтовна кількість

1.

Технічне обслуговування системного блоку комп’ютера (чистка від пилу, заміна термопасти,  заміна вентилятора блоку живлення)

10

2.

Ремонт материнської плати системного блоку комп’ютера із заміною електронних елементів

26

3.

Ремонт блоку живлення системного блоку комп’ютера із заміною електронних елементів

30

4.

Технічне обслуговування лазерного принтера, БФП (чистка від залишків тонеру, змазка, очистка тракту протяжки паперу)

29

5.

Ремонт лазерного принтера НР LaserJet1020 , Сanon LBP6030b, LBP6230dw, Сanon MF4730, БФП Сanon MF3010, БФП Сanon MF231 (заміна термоплівки, чистка)

45

6.

Технічне обслуговування і поточний ремонт СЕРВЕРІВ (Intel(R) Xeon(R) CPU E5645) (ремонт/заміна системної плати, заміна процесору, заміна жорсткого диску, заміна пам'яті,заміна блоку живлення, заміна відеоадаптеру, інше)

2

7.

Ремонт монітора Samsung SyncMaster 740N з заміною матриці

7

8.

Ремонт монітора Samsung SyncMaster SA100N з заміною матриці

9

9.

Ремонт монітора Samsung SyncMaster E2020N з заміною матриці

15

10.

Ремонт блока живлення,системних плат ІР-телефона з заміною електронних елементів

35

11.

Ремонт сканерів із заміною механічних та електронних елементів

15

12.

Ремонтзаміна модуля керування екрана-тачскрина лазерного БФП  XEROX WC 3345

5

13.

Ремонт лазерного БФП  XEROX WC 3345 (заміна термоблока)

5

14.

Ремонт ДБЖ з заміною акумулятора або електронних елементів

30

15.

Технічне обслуговування моноблоку (Intel Pentium III Xeon, Intel Core(TM) i3-8100) (чистка від  пилу, заміна термопасти)

12

16.

Ремонт материнської плати, матриці моноблоку (Intel Pentium III Xeon, Intel Core(TM) i3-8100) із заміною електронних елементів

12

Під «технічним обслуговуванням» розуміється комплекс послуг, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв, їх комплектуючих, матеріалів, деталей тощо.

Під «ремонтом» розуміється відновлення працездатності персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв, в тому числі із заміною запасних частин (комплектуючих, матеріалів, деталей тощо) та електронних елементів .

Загальна кількість послуг, визначаються замовником згідно фактичної потреби.

У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, замовник визначає орієнтовний перелік послуг та їх обсяг.

2. Період надання послуги: з дати укладання договору до 31.12.2021 року.

Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерів та периферійного обладнання здійснюється частинами, у т.ч. в кількості від одної одиниці в залежності від поточних потреб.

3. Ремонт проводиться по заявці Замовника, здійсненій в телефонному режимі. Фахівець Виконавця при виявленні дефектів устаткування приступає до їх виправлення протягом 24 годин з моменту подання заявки Замовником.

4. Ремонт повинен здійснюватися на території Виконавця, техніка доставляється до сервісного центру та у зворотному напрямку транспортом Виконавця та за його рахунок.

5. Термін ремонту визначається залежно від складності і наявності запасних частин, проте після визначення причини несправності цей термін не повинен перевищувати п’яти робочих днів, в разі неможливості проведення ремонту в терміни, зазначені вище, Виконавець повинен повідомити Замовника та погодити з ним терміни виконання. На складі Виконавця повинен знаходитися певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни.

6. У разі, якщо буде встановлено, що техніка неякісно відремонтована, Виконавець зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання від Замовника рекламації, провести повторний ремонт та усунути недоліки (дефекти) за власний рахунок.

7. Після ремонту техніка (системні блоки) повинна бути опломбована.

            8. Вартість послуг повинна включати всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням Послуг, в тому числі: вартість комплектуючих та витратних матеріалів, необхідних для надання Послуг, а також витрати, пов’язані з доставкою техніки/комплектуючих  в офіси та з офісів Замовника.

9. Оплата послуг має здійснюватися на підставі актів наданих послуг.

10. Виконавець повинен забезпечити надання послуг/доставку в офіси та з офісів Замовника техніки своїм уповноваженим штатним працівником з одночасним підписанням Актів наданих послуг, за наступними адресами:

1) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 8.

2) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12.

3) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Богоявленська, 6.

4) Рівненська обл., м. Радивилів, вул. О. Невського, 12.

5) Рівненська обл., м. Дубно, вул. Грушевського, 134.

6) Рівненська обл., cмт. Млинів, вул. С. Бандери, 1.

7) Рівненська обл., смт. Демидівка, пров. Новий, 2.

8) Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Василя Жука, 1А.

9) Рівненська обл., м. Острог, вул. Східна, 82А.

10) Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Незалежності, 31.

11) Рівненська обл., м. Корець, вул. Київська, 59.

12) Рівненська обл., м. Костопіль, вул. С.Руданського, 5П.

13) Рівненська обл., м. Березне, вул. Київська, 11.

14) Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Повстанців, 47.

15) Рівненська обл., м. Вараш, мікр-н Будівельників, 1.

16) Рівненська обл., смт. Зарічне, вул. Партизанська, 5.

17) Рівненська обл., м. Дубровиця, пров. Макарівський, 1А.

18) Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Радянська, 5.

19) Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 18.

Вимоги до запасних частин.

1. Всі запасні частини, використані при ремонті та технічному обслуговуванні, мають бути новими (такими, що не були у користуванні), у працездатному стані та повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів та виробника техніки.

            2. На Послуги та використані комплектуючі і матеріали, Учасником обов'язково повинна надаватись гарантія якості строком експлуатації не менше 2-х тижнів для комплектуючих та 3-х місяців для техніки, з дати підписання акту надани послуг і передачі техніки/комплектуючих замовнику.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 187 890 грн.,00 коп. (сто вісімдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто грн. 00 коп.).