2 | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі | № | Найменування об’єкту,адреса | Тип об’єкту | Прилад обліку | - 1.
| Дубровицька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34100, Рівненська область, м. Дубровиця, провулок Макарівський, 1а) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий Меtrіх G10 № 000608 | - 2.
| Гощанська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35400, Рівненська область, смт. Гоща, вул. Незалежності, 31) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий ВК G4 № 1727293 | - 3.
| Рокитнівська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34200, Рівненської область, смт. Рокитне вул. Радянська, 5) | Топкова | Лічильник побутовий Меtrіх G10 № 00292569 | - 4.
| Головне управління ДПС у Рівненській області (33023 м. Рівне, вул.Відінська, 12) | Адмінприміщення | Коректор (обчислювач) ВЕГА-1.01 № 08652 | - 5.
| Головне управління ДПС у Рівненській області (33023 м. Рівне, вул.Відінська, 12) | Адмінприміщення | Лічильник промисловий РГК G40 № 0014 | - 6.
| Корецька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34700, Рівненська область, м. Корець, вул. Київська, 59) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий ВК-Т G4 № 3412302 | - 7.
| Здолбунівська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35700, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. В. Жука, 1А) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий ОКТАВА G6 № 541235 | - 8.
| Дубенська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35604, Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського, 134) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий ВК G10 № 31630676 | - 9.
| Костопільська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35000, Рівненська область, м. Костопіль, вул. С. Руданського, 5П) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий SAMGAS RS 5 № 2894755 Лічильник побутовий SAMGAS RS 5 № 2894767 | - 10.
| Сарненська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34500, Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка, 18) | Топкова | Лічильник побутовий ВК-Т G 6 № 37862968 | - 11.
| Острозька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35800, Рівненська область, м. Острог, вул. Східна, 82) | Адмінприміщення | Лічильник побутовий ВК.МТ G10 № 38290420 | - Виконавець зобов'язаний надати послуги згідно з вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та оформлення її результатів від 08.02.2016 № 193», «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці від 04 червня 2015 року № 374 та нормативних документів у сфері законодавчо регульованої метрології».
- Прийом Замовником наданих Виконавцем послуг оформлюється актом наданих послуг.
- Оформлення результатів повірки, згідно з Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016 року. Результати проведення повірки повинні оформлятись Свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки встановленого зразка, та відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційної документації та пломбою з відтиском повірочного тавра у відповідності з вимогами методик повірки конкретних засобів вимірювальної техніки.
- Контроль метрологічних характеристик та оформлення їх результатів повинні відповідати національним стандартам, які гармонізовані з відповідними міжнародними та європейськими стандартами та документами, прийнятими міжнародними та регіональними організаціями з метрології.
- При наявності претензій з боку Замовника до якості наданих послуг Сторони складають акт, у якому вказується характер неякісних послуг і строк усунення Виконавцем недоліків у наданих послугах. Усунення недоліків у наданих послугах здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
- Послуги повинні надаватися фахівцями учасника щоденно згідно з заявками замовника.
- Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції. До розрахунку вартості пропозиції не включаються будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, понесені учасником (в тому числі і у разі дискваліфікації). Всі можливі витрати для надання послуг здійснюються власними силами та за рахунок Виконавця та його транспортом.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), застосування заходів із захисту довкілля. |
3 | Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення | Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 31000,00 грн. (тридцять одна тисяча грн. 00 коп.). |