Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 28 жовтня 2021 о 10:30

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

  1. Послуги з повірки газових лічильників

ДК 021:2015:50410000 – 2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

  1. Процедура закупівлі: відкриті торги
  2. Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-10-26-006759-b

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Найменування об’єкту,адреса

Тип об’єкту

Прилад обліку

  1. 1.       

Дубровицька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34100, Рівненська область, м. Дубровиця, провулок Макарівський, 1а)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий Меtrіх  G10 № 000608

  1. 2.       

Гощанська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35400, Рівненська область, смт. Гоща, вул. Незалежності, 31)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий ВК G4 № 1727293

  1. 3.       

Рокитнівська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34200, Рівненської область, смт. Рокитне вул. Радянська, 5)

Топкова

 

Лічильник побутовий Меtrіх  G10 № 00292569

  1. 4.       

Головне управління ДПС у Рівненській області (33023 м. Рівне, вул.Відінська, 12)

Адмінприміщення

Коректор (обчислювач) ВЕГА-1.01 № 08652

  1. 5.       

Головне управління ДПС у Рівненській області (33023 м. Рівне, вул.Відінська, 12)

Адмінприміщення

Лічильник промисловий РГК G40 № 0014

  1. 6.       

Корецька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34700, Рівненська область, м. Корець, вул. Київська, 59)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий ВК-Т G4 № 3412302

  1. 7.       

Здолбунівська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35700, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. В. Жука, 1А)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий ОКТАВА G6 № 541235

  1. 8.       

Дубенська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35604, Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського, 134)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий ВК G10 № 31630676

  1. 9.       

Костопільська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35000, Рівненська область, м. Костопіль, вул. С. Руданського, 5П)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий SAMGAS RS 5 № 2894755

Лічильник побутовий SAMGAS RS 5 № 2894767

  1. 10.   

Сарненська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (34500, Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка, 18)

Топкова

Лічильник побутовий ВК-Т G 6 № 37862968

  1. 11.   

Острозька ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області (35800, Рівненська область, м. Острог, вул. Східна, 82)

Адмінприміщення

Лічильник побутовий ВК.МТ G10 № 38290420

  1. Виконавець зобов'язаний надати послуги згідно з вимогами Закону України  «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації  та оформлення її результатів від 08.02.2016 № 193», «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці від  04 червня 2015 року № 374 та нормативних документів у сфері законодавчо регульованої метрології».
  2. Прийом Замовником наданих Виконавцем послуг оформлюється актом наданих послуг.
  3. Оформлення результатів повірки, згідно з Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016 року. Результати проведення повірки повинні оформлятись Свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки встановленого зразка, та відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційної документації та пломбою з відтиском повірочного тавра у відповідності з вимогами методик повірки конкретних засобів вимірювальної техніки.
  4. Контроль метрологічних характеристик та оформлення їх результатів повинні відповідати національним стандартам, які гармонізовані з відповідними міжнародними та європейськими стандартами та документами, прийнятими міжнародними та регіональними організаціями з метрології.
  5. При наявності претензій з боку Замовника до якості наданих послуг Сторони складають акт, у якому вказується характер неякісних послуг і строк усунення Виконавцем недоліків у наданих послугах. Усунення недоліків у наданих послугах здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
  6. Послуги повинні надаватися фахівцями учасника щоденно згідно з заявками замовника.
  7. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції. До розрахунку вартості пропозиції не включаються будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, понесені учасником (в тому числі і у разі дискваліфікації). Всі можливі витрати для надання послуг здійснюються власними силами та за рахунок Виконавця та його транспортом.

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), застосування заходів із захисту довкілля.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 31000,00 грн. (тридцять одна тисяча грн. 00 коп.).