Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 09 листопада 2021 о 16:41

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

  1.  Офісні стільці
    1. ДК 021:2015:39110000 - 6 – Сидіння, стільці та супутні вироби
    2. Процедура закупівлі: відкриті торги
    3. Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-09-007823-b

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

з/п

Назва

Одиниця

виміру

Кількість

Технічні

характеристики

1.

Офісний стілець

 

шт.

40

Модель: ISO.

Модифікація виробу: стілець black ISO С38.

Матеріал каркасу: метал.

Колір каркаса: чорний.

Матеріал оббивки: тканина.

Колір оббивки: сірий.

Наповнювач: пінополіуретан.

Конструкція: без коліс, без підлокітників, на ніжках зі спинкою.

Висота виробу: не більше 875 мм.

Ширина виробу: не більше 535 мм.

Глибина виробу: не більше 620 мм.

Висота від підлоги до сидіння: не більше 500 мм.

Висота спинки: не більше 360 мм.

Ширина сидіння: не більше 480 мм.

Глибина сидіння: не менше 430 мм.

Максимальне навантаження на виріб: не менше 100 кг.

Гарантійний строк на товар зазначається виробником товару.

У випадку виявлення гарантійного строку товарів недоліків у поставлених за цим Договором товарах, Постачальник зобов'язаний за власний рахунок протягом 30-ти днів з моменту звернення Покупця замінити товари, в яких протягом гарантійного строку були виявлені недоліки, якщо не доведе, що недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання товарів.

У випадку гарантійного ремонту або гарантійної заміни внаслідок неможливості ремонту товару, Постачальник повинен власними силами та за власні кошти здійснити транспортування товару від Покупця до свого сервісного центру, а по закінченню ремонту чи у випадку заміни, виконати доставку товару на адресу Покупця.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 32 000,00 грн. (тридцять дві тисячі  грн. 00 коп.).