Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 18 лютого 2022 о 11:11

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

1. Послуги з технічного обслуговування ліфтів Головного управління ДПС у Рівненській області

2. ДК 021:2015-50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів

3. Процедура закупівлі: відкриті торги

4. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-02-15-004311-a

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Місце надання послуг адмінбудинок Головного управління ДПС у Рівненській області, за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12.

Термін надання послуг – (орієнтовно) березень 2022 року – 31 грудня 2022 року включно.

Характеристика ліфту та умови експлуатації:

Ліфт №1 - OTIS

-        ліфт диспетчеризований;

-        форма технічного обслуговування – повне;

-        тип ліфта - пасажирський, вантажопідйомністю 630 кг;

-        кількість пасажирів – 4;

-        швидкістю 1,0 м/с;

-        висота підйому – 18 м;

-        кількість зупинок –5;

-        рік виготовлення – 1998;

-        реєстраційний № D2NA1170.

Специфікація технічного обслуговування ліфту в адмінбудинку Головного управління ДПС у Рівненській області:

-        виконання послуг у відповідності до норм і правил, передбачених чинним законодавством та нормами, власним матеріалом та інструментами;

-        забезпечення безперебійної та безпечної роботи ліфту відповідно до Положень про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні КД 36.1-001-2000;

-        призначення особи, відповідальної за організацію надання послуг з технічного обслуговування ліфту (електромеханіка по ліфтах);

-        вчасне здійснення регламентних заходів, що забезпечують справність і надійну експлуатацію ліфту навченим і атестованим персоналом, відповідно до переліку послуг з технічного обслуговування ліфту, а саме:

  • перевірка мотора і муфти (лебідки) на сторонні шуми, зовнішні забруднення, пошкодження, кріплення і знос, на відсутність шумів в підшипниках;
  • перевірка редуктора і гальмівного обладнання на сторонні шуми, зовнішні забруднення, пошкодження підшипників/відсутність шумів; стан кріплення, на механічне спрацьовування гальма (при необхідності відрегулювати), на рівень масла в редукторі та наявність протікання його з корпусу (долити масла за необхідності);
  • перевірка канатоведучих шківів, відвідних блоків кабіни і противаги, тягових канатів (візуально) на предмет зовнішнього забруднення, корозії, шумів в підшипниках; кріплення і знос, вироблення канатоведучого шківа і відвідних блоків кабіни і противаги; кріплення і рівномірний натяг несучих канатів, а також їх цілісність;змащення підшипників (за необхідності), змащення або обробка спеціальним засобом канатів (за необхідності);
  • перевірка кабіни, дверей кабіни і противаги на знос, забруднення, пошкодження; перевірка роботи механізму приводу, роботи і зносу направляючих дверей кабіни, надійність болтових з’єднань, точність зупинки (при необхідності відрегулювати), часу очікування з моменту відкриття дверей кабіни і шахти ліфта до моменту початку закриття цих дверей при нормальній роботі ліфта (сек.), наявність освітлення кабіни та підвісного кабеля, а також перевірка компенсуючого ланцюга на предмет пошкодження;
  • змащування або відрегулювння приводу дверей, направляючих (за необхідності), змащування направляючих кабіни. Збалансовувння кабіни і противаги ліфта. Перевірка на наявність зносу покриття підлоги в кабіні ліфта (при необхідності надати чіткий розмір для заміни) та на наявність затікання масла в купе кабіни ліфта після змащування направляючих. Очищення і перевірка роботи світлового бар’єру, контактних пластин;
  • перевірка пристроїв безпеки (механічні вузли: обмежувач швидкості, посадковий буфер, замки дверей, вантажно-зважувальний пристрій і т.д.) на легкість ходу гальмівного приладу (уловлювача), на спрацювання вище зазначених механізмів (після ремонту); (візуально) на предмет забруднення, пошкоджень, корозії, кріплення та зносу.
  • змащення опорних втулок підшипників, гальмівної тяги (за потреби);
  • перевірка пристроїв комутації, управління та контролю на предмет забруднення, пошкоджень, корозії та зносу (при необхідності замінити); перевірка роботи імпульсивних датчиків, кінцевих вимикачів встановлених на ліфті, згідно схеми електричної принципової. Перевірка ланцюгів забезпечення безпеки та роботи пристроїв віддаленого, акустичного та світлового оповіщення та пристроїв безпеки;
  • перевірка дверей шахти на предмет забруднення, пошкоджень і зносу, на роботу і знос пристроїв блокування дверей, упорів дверей, амортизаторів дверей, пристрою захоплення. Перевірка та повідомлення в разі зносу лінійок, роликів дверей шахти і кабіни ліфта. На ліфтах, на яких встановлено вогнестійке покриття перевірка стулок дверей шахти перевірка чіткої і правильної роботи дверей та цілісність цього покриття. Очищення (по необхідності змащення) механізмів підвіски дверей, підшипників, шарнірів, верхніх напрямних, пристосування блокування відкривання дверей. Виконати напис на внутрішній частині дверей шахти (з шахти) № поверху, зупинки.
  • перевірка шахти, приямку шахти на предмет забруднення та надійного кріплення направляючих (при необхідності виконати штихмас направляючих противаг, кабіни із заміною вкладишів); за необхідності, видалення масла з піддонів для уловлювання масла, перевірка освітлення шахти ліфта та рівня масла (при необхідності долити масло в устаткування гідравлічного буфера). Згідно з паспортними даними ліфта, перевірка розмірів від краю буферів противаг до краю буфера приямка, а також встановлення правильної висоти натягувача;
  • перевірка машинного приміщення на наявність освітлення підходів до машинного приміщення ліфтів, на наявність можливості безперешкодного проходу до машинного приміщення ліфта обслуговуючого персоналу, а саме електромеханіків з ліфтів;
  • перевірка на наявність написів у машинному приміщенні, на дверях машинного приміщення ліфта, на наявність освітлення в машинному приміщенні і шахті ліфта;
  • перевірка машинного приміщення, шахти, кабіни ліфта а також, плафонів в кабіні ліфта на чистоту, а саме без сміття і пилу;
  • перевірка всіх електрощитів в машинному приміщенні і решти електричної апаратури (на предмет закриття спеціальними щитами/дверима);
  • перевірка на відсутність попадання в машинне приміщення атмосферних опадів, на необхідність ремонту стін і стелі в разі потрапляння опадів. Дотримання теплового режиму в машинному приміщенні згідно з правилами та інструкціями заводу виробника;
  • перевірка наявності діелектричних килимків в машинному приміщенні та наявності запобіжних пломб від заводу виробника з ліфтового обладнання на обмежниках швидкості і редуктора лебідки. Закриття всіх монтажних люків в машинному приміщенні, перевірка наявності замків на них. Зробити відповідні записи в журналі проведення робіт та в чек-листі про загальний стан підходів і самого машинного приміщення власнику ліфтового обладнання;
  • усунення несправності в роботі ліфту без заміни основних вузлів і деталей силами чергових електромеханіків протягом 24 годин з часу повідомлення відповідальній особі Виконавця;
  • забезпечити надання послуг з 8.00 до 17.00 год. за винятком вихідних та святкових днів, у вихідні та святкові дні послуги надаються аварійною службою Учасника. Визволення пасажирів із ліфту (у разі аварійної зупинки ліфту) здійснюється терміново, але не більше 60 хвилин;
  • припинення експлуатації ліфта при виявленні технічних несправностей  на ньому, що впливають на безпечну експлуатацію;
  • якість матеріалів (виробів), які використовуються при наданні послуг, повинна відповідати діючому законодавству, стандартам, технічним умовам даного виду;
  • виконавець несе повну відповідальність: за дотримання своїми працівниками правил техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки при виконанні наданні послуг;
  • своєчасна підготовка ліфту до чергового переосвідчення, проведення його, поставивши до відома власників ліфтів, та внесення відповідних записів до паспорта на ліфт і спеціальних журналів;
  • у разі надання послуг неналежної якості, кількості, обсягів Виконавець зобов’язаний усунути самостійно за свій рахунок та своїми силами виявлені недоліки протягом 24 годин з моменту звернення Замовника;
  • щомісячно за результатами наданих послуг робиться запис у журналі про обсяг наданих послуг, дату виконання, прізвище і підпис Виконавця;
  • надання послуг по підтримці обладнання систем у працездатному стані;
  • термінові аварійні ремонти по виклику – заявці;
  • технічний нагляд за організацією та дотриманням умов експлуатації вузлів та електронних систем ліфту;

Відвідання персоналом Замовника машинного (блочного) приміщення повинно проводитись з відома відповідальних осіб Виконавця.

 

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 26 000.00 грн. (двадцять шість тисяч грн. 00 коп.)  з ПДВ.