Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 03 листопада 2023 о 15:21

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

1. Папір офісний

2. ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

3. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями

4. Ідентифікатор закупівлі:

UA-2023-10-27-011789-a

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Місце поставки товару: м. Рівне, вул. Відінська, 12.

                       

НОМЕНКЛАТУРНІ ПОЗИЦІЇ:

 

Назва товару

Код за ДК 021:2015

Кількість товару

Одиниця виміру

1

Папір офісний

30197630-1 - Папір для друку

1 600

Пачка (шт.)

 

ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ТОВАРУ:

1. Назва товару: Папір офісний

Назва вимоги

Технічні параметри

Формат паперу

А4 (210х297 мм)

Щільність аркуша

не менше 80 г/м.кв

Товщина аркушу

не менше 105 мкм

Білизна CIE

не менше 150 %

Непрозорість

не менше 91 %

Вміст вологи

3 – 5 %

Кількість аркушів в пачці

500 шт.

Колір

Білий. Папір має бути вибілений без застосування елементарного хлору.

Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні. Товар повинен відповідати діючим стандартам (умовам), що є чинними в Україні тощо. Товар має постачатися однією партією за адресою, вказаній у Тендерній документації. При поставці повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника. При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

1. Здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару.

2. Доставка товару за вказаною адресою.

Якщо товар виявиться дефектним, або таким що не відповідає вимогам якісної характеристики, то незалежно від того, чи могли бути такі недоліки встановлені при прийомі - передачі товару, Учасник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3 днів з моменту виявлення неякісного Товару на якісний без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.

 

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість визначено виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась на даний час, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) та складає  290 000,00 грн.