Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 31 січня 2025 о 15:57

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

1.  Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території

2.  Код за ДК 021:2015:90910000-9 – Послуги з прибирання

3. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями

4. Ідентифікатор закупівлі:   UA-2025-01-27-017870-a
     

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Термін надання послуг – протягом 10-ти днів з дати укладання договору по 31.12.2025 року включно. Кількість  - 10 послуг (1 послуга – 1 місяць). Сума договору буде пропорційно зменшено відповідно до обсягів закупівлі, згідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей.

Місце надання послуг: адмінприміщення Головного управління ДПС у Рівненській області, за наступними адресами:

 

Адреса приміщень, за якою надаються послуги з прибирання

Загальна площа приміщення, м.кв.

Оренда/площа не використовується замовником і не включається до площі, яку необхідно утримувати відповідно до вимог санітарних норм, кв.м

Площа приміщень, яку необхідно утримувати відповідно до вимог санітарних норм, кв.м

Площа земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні, кв.м (без урахування будівель та споруд)

1.

Адмінприміщення м. Рівне, вул. Відінська, 8

4077,10

-

4077,10

-

2.

Адмінприміщення м. Рівне, вул. Відінська, 12 та прилегла територія

4329,9

-

4329,9

2325,0

3.

Адмінприміщення м. Рівне, вул. Богоявленська, 6

268,3

-

268,3

-

4.

Адмінприміщення                       м. Радивилів, вул. О. Невського, 12

333,5

-

266,4

-

5.

Адмінбудинок м. Дубно, вул. Грушевського, 134 та прилегла територія

1362,1

114,0

1248,0

329,0

6.

Адмінприміщення                        cмт. Млинів, вул. С. Бандери, 1

311,6

-

311,6

-

7.

Адмінприміщення                        смт. Демидівка, пров. Новий, 2

112,0

-

123,5

-

8.

Адмінбудинок м. Здолбунів, вул. Василя Жука, 1А та прилегла територія

420,0

130,8

212,02

697,0

9.

Адмінбудинок м. Острог, вул. Східна, 82А та прилегла територія

657,2

-

630,0

626,0

10.

Адмінбудинок смт. Гоща, вул. Незалежності, 31 та прилегла територія

315,8

126,9

188,9

1606,0

11.

Адмінбудинок м. Корець, вул. Київська, 59 та прилегла територія

238,9

-

238,9

800,0

12.

Адмінприміщення                           м. Костопіль, вул. С.Руданського, 5П

1126,3

-

464,2

636

13.

Адмінприміщення м. Березне, вул. Київська, 11

229,8

-

229,8

-

14.

Адмінбудинок                                смт. Володимирець, вул. Повстанців, 47 та прилегла територія

1390,6

161,5

710,0

3000,0

15.

Адмінприміщення м. Вараш, мікр-н Будівельників, 1

652,9

-

652,9

1706,0

16.

Адмінбудинок смт. Зарічне, вул. Партизанська, 5 та прилегла територія

448,3

-

448,3

1620,0

17.

Адмінбудинок м. Дубровиця, пров. Макарівський, 1А та прилегла територія

536,7

-

536,7

531,0

18.

Адмінбудинок смт. Рокитне, вул. Вишневецького, 5

723,5

-

723,5

1635,0

19.

Адмінбудинок м. Сарни, вул. Широка, 18 та прилегла територія

1610,4

-

381,7

2300,0

Разом, кв.м.

19144,9

533,2

16041,72

17811,0

 

1. Загальний опис послуг

Учасник повинен забезпечити надання послуг згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.03.2021 № 609 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, суддів та інших органів»(зі змінами) та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»(зі змінами), Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 №108/95-ВР (із змінами і доповненнями), Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 19.11.2024 №4059-ІХ, Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. №2694-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991р. №1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022р. №2320-ІХ (із змінами), Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022р. №2573-ІХ (із змінами).

Калькуляція витрат на послуги має розраховуватися з урахуванням мінімальної заробітної плати в 2025 році, включаючи всі податки та збори встановлені чинним законодавством України в розрахунку на одного прибиральника.

Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій повинна відповідати Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше 27,5 ставок мінімальних заробітних плат.

Прибирання приміщення та прибудинкової території здійснюється:

понеділок-четвер з 8:30 год. по 17:30 год., п’ятниця з 8:30 год. по 16:15 год., передсвяткові дні тривалість робочого дня відповідно на одну годину коротше.

Прибирання приміщення Замовника, в яких знаходяться товарно-матеріальні цінності, технічне та офісне обладнання, носії конфіденційної інформації, документація (та таке інше), виконується персоналом Учасника в обов’язковій присутності працівників Замовника.

Учасник при наданні послуг забезпечує прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.

Послуги надаються обладнанням, інвентарем, дезінфікуючими, миючими та іншими витратними засобами та матеріалами Учасника (більш детальна інформація у пункті 3 цього додатку).

Учасник несе відповідальність за якість засобів та матеріалів та використання технічно-справного обладнання, що застосовується для надання послуг, та дозволені для використання на території України.

Учасник повинен забезпечити використання хімічних (миючих, дезінфікуючих, бактерицидних) засобів, інших санітарно – гігієнічного призначення, витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності.

Для прибирання туалетних кімнат необхідно використовувати окремий інвентар.

Учасник забезпечує щотижневий контроль відповідальною особою за періодичністю і якістю надання послуг та своєчасно забезпечує прибиральників необхідним обладнанням, інвентарем, дезінфікуючими, миючими та іншими витратними засобами та матеріалами, що використовуються для надання послуг.

Періодичність надання послуг, у разі нагальної потреби, може бути змінено за заявкою Замовника в залежності від виникнення відповідних потреб, у межах договірних зобов’язань та видатків Замовника на зазначені послуги.

Послуги надаються Виконавцем власними силами за власний рахунок.

 

2. Вимоги до якості прибирання:

ТЕРИТОРІЯ АДМІНПРИМІЩЕНЬ

1

Підлога

 

кабінети керівників, дорадчі кімнати, зали засідань

підмітання

щодня

чищення килимового покриття пилососом

щодня

вологе протирання пилу з плінтусів

щодня

вологе прибирання

щодня

виведення плям з килимового покриття

за потребою

 

робочі кабінети

вологе протирання пилу з плінтусів,

щодня

вологе прибирання

щодня

 

службові приміщення

вологе протирання пилу з плінтусів

щодня

вологе прибирання

щодня

 

коридори, холи, вестибюлі

вологе протирання пилу з плінтусів

щодня

вологе прибирання

щодня

вологе прибирання протягом робочого дня

за потребою

 

технічні приміщення

збирання пилу за допомогою пилососа

1 раз на тиждень

вологе протирання пилу з плінтусів

1 раз на тиждень

вологе прибирання

1 раз на тиждень

2

Меблі

 

стіл (письмовий, для засідань, телефонний, журнальних тощо)

сухе протирання або полірування

щодня

вологе протирання

щодня

 

стілець офісний, крісло офісне

сухе протирання

щодня

вологе протирання каркасу

1 раз на тиждень

чищення м’яких частин

1 раз на тиждень

 

м’які куточки (дивани, крісла)

сухе або вологе протирання

щодня

чищення за допомогою пилососа

1 раз на тиждень

видалення плям

за потребою

 

шафа (для документів, для верхнього одягу і т.д.)

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

 

книжкова полиця

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

 

сейф

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

3

Дах

 

 

прибирання снігу

за потребою

4

Інвентар для приміщень

 

телефон

сухе протирання

1 раз на 2 тижні

 

оргтехніка (комп’ютер, принтер, факс тощо)

сухе прибирання

1 раз на 2 тижні

 

настільна лампа

сухе протирання

1 раз на 2 тижні

 

підставка для паперів

сухе протирання

1 раз на 2 тижні

 

канцелярське приладдя

сухе протирання

1 раз на 2 тижні

5

Пофарбовані поверхні

 

двері, дверні блоки

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

 

підвіконня

сухе та вологе протирання

щодня

 

опалювальні прилади

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

 

стіни

вологе протирання

1 раз на квартал

 

стеля

обмітання пилу

1 раз на квартал

 

декоративні решітки

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

6

Поверхні зі склом

 

вікна, які відчиняються у приміщення

миття

1 раз на півроку

 

віконні блоки з підвіконнями

сухе протирання

щодня

вологе протирання

1 раз на тиждень

7

Приміщення ЦОП

підмітання, чищення килимового покриття пилососом, вологе прибирання пилу з плінтусів, вологе прибирання підлоги, чищення за допомогою пилососа, сухе та вологе  прибирання і полірування меблів, сухе протирання інвентарю, сухе та вологе прибирання дверей, вікон та підвіконня, вологе протирання та миття дезінфікуючими засобами санітарних вузлів, очищення кошиків для сміття.

 

 

 

 

щоденно протягом робочого дня

8

Сходові клітини

підмітання, вологе прибирання

щодня

вологе прибирання протягом робочого дня

за потребою

видалення бруду з металевих перил і поручнів

щодня

Вологе прибирання

щодня

9

Санітарні вузли

 

підлога

вологе прибирання

1 раз на день

миття дезінфікуючими засобами

щодня

 

унітази, пісуари

миття дезінфікуючими засобами

щодня

 

раковини

миття дезінфікуючими засобами

щодня

 

стіни кахельні

вологе прибирання

щодня

миття дезінфікуючими засобами

1 раз на тиждень

 

дзеркала, крани, інші аксесуари

чищення, протирання

щодня

 

кошики для сміття

очищення від паперу

1раз на день

промивання дезінфікуючими розчинами

щодня

викидання сміття із заміною одноразових сміттєвих пакетів

щодня

10

Малоцінний інвентар

 

портрет, картина

вологе протирання

1 раз на квартал

 

урни, кошики

викидання сміття із заміною одноразових сміттєвих пакетів

щодня

 

квіти

поливання квітів, протирання вазонів

щодня

 

дзеркала

чищення, протирання

щодня

11

Люстри, бра, світильники настінні

миття

1 раз на рік

12

Вимикачі, розетки

Видалення бруду

щодня

13

Прибирання після дезінфекції, дератизації

за потребою

14

Генеральне прибирання приміщень (в т.ч. після ремонтних робіт)

за потребою

ПРИБУДИНКОВА ТЕРИТОРІЯ

15

Озеленення прибудинкових територій

Санітарна обрізка деревних листяних та хвойних рослин, санітарна та формуюча обрізка кущів та живоплотів, догляд за квітниками, роботи по догляду за газоном включаючи, обробку декоративних рослин комплексними добривами, догляд за клумбами та газонами, висаджування квітів.

в сезон за потребою

16

Літнє прибирання прибудинкових територій адмінприміщень

Прибирання сміття з газонів,

підмітання території, прибирання зруйнованих насаджень,

миття території зі шлангу для зменшення пилоутворення та зволоження повітря,

очищення урн від сміття,

миття вручну або шлангом і санітарна обробка урн та контейнерів для твердих побутових відходів, а також місць їх установлення,

протирання вивісок, номерних знаків, лавок, ліхтарів вологою ганчіркою або із застосуванням миючих засобів, витирання насухо,

очищення решіток зливної каналізації,

підмітання і згрібання листя,

очищення від сміття прилеглої території

щоденно

підстригання газону

1 раз на місяць за потребою

17

Зимове прибирання прибудинкових територій

прибирання території мітлами, скребками і лопатами або за допомогою спеціалізованої техніки та устаткування

щоденно

прибирання снігу, посипання території сумішшю піску з хлоридами (реагентами)

щоденно

сколювання льоду під водозливними трубами, з кришок каналізаційних, газових, пожежних гідрантів

щоденно 

 

очищення території від затверділого снігу скребком

щоденно

очищення території від снігу

за потребою

 перекидання снігу і відколів на газони з рівномірним розкиданням

щоденно

очищення доріг та доріжок на території та під’їзду до об’єкту від снігу

щоденно

зняття снігу і заледенінь з даху будинку та навісами над входами

щоденно

 


 

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), і розрахована відповідно до кошторисних призначень Замовника та заявлених обсягів із врахуванням мінімальної заробітної плати, встановленої на 2025 рік становить  3 635 916 грн. 66  коп.