Усі ми маємо право на помилку, але Національне агентство з питань запобігання корупції дає нам шанс її виправити. Проте тільки раз.
Офіс доброчесності НАЗК детально роз’яснює як виправити помилку у декларації.
Що робити, якщо вже після подачі декларації ви згадали, що не вказали бабусину спадщину чи не зазначили авто, яким користуєтесь на підставі довіреності?
У вас є можливість протягом 30 днів подати виправлену декларацію. Як це зробити? Для цього навіть не треба звертатись до Національного агентства! Адже функція доступна у вашому персональному електронному кабінеті. І ви можете зробити це самостійно, натиснувши кнопку «Подати виправлену декларацію».
А що ж робити, якщо Ви самостійно виявили у декларації недостовірні відомості вже після 30-денного строку?
Ви можете звернутись до Національного агентства через персональний електронний кабінет Реєстру. У листі-поясненні вкажіть причини, які призвели до внесення недостовірних даних та неподання виправленої декларації у зазначений строк. За наявності додайте підтверджувальні документи. Для цього створіть нове повідомлення у вкладці «Мої повідомлення». У листі-поясненні деталізовано опишіть виявлені неточності або помилки. Поясніть причини зазначення недостовірних відомостей. Додайте підтверджувальні документи.
Зверніть увагу: надання письмової відповіді Національним агентством на такий лист/повідомлення в персональному кабінеті законодавством не передбачено.
Водночас, подані таким чином відомості мають бути розглянуті Національним агентством під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення Національним агентством повної перевірки декларації.