З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Головним управлінням ДФС у Рівненській області та його територіальними органами забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, станом на 01.11.2018 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів поштою, електронною поштою надійшло 145 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 145 (або 100%), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
Станом на 01.11.2018 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів за категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:
- від фізичних осіб – 91 (або 62,7%);
- від юридичних осіб – 49 (або 33,7 %);
- від представників засобів масової інформації– 1(або 0,7%);
- надіслано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику
інформації – 4 (або 2,9%)
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання копій документів;
- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків.
За результатами розгляду задоволено 114 запитів (78,6% від загальної кількості), відповідно до статті 22 Закону 2939 відмовлено в задоволенні 27 запитів на інформацію (або 18,6% від загальної кількості) та 4 (2,8% від загальної кількості) запитів надіслано за належністю розпоряднику інформації.