З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.01.2022 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 118 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 117 (або 99%), за результатами розгляду яких надано 115 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;
- запит, що не відповідає вимогам ст.1 Закону № 2939 – 1 (або 1%) та розглянутий відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР.
З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 83 (або 71 %);
- від юридичних осіб – 25 (або 21 %);
- від громадських організацій – 9 (або 8 %).
Малюнок 1. Запити, що надійшли з початку 2021 року
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання інформації про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання копій документів;
- надання інформації по сплаті податків;
- податкового боргу;
-сплати єдиного соціального внеску;
- сплати земельного податку.
За результатами розгляду задоволено 97 запитів (83 % від загальної кількості розглянутих запитів), відповідно до статті 22 Закону №2939 відмовлено в задоволенні 20 запитів (17 % від загальної кількості розглянутих документів).