Інформаційна довідка
щодо розгляду запитів на публічну інформацію Головного управління ДПС у Рівненській області станом на 01.04.2022
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.04.2022 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 32 таких документа, за результатами розгляду яких надано 32 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 22 (або 69 %);
- від юридичних осіб – 10 (або 31 %).
Малюнок 1. Запити, що надійшли з початку 2022 року
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість;
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання копій документів;
- надання інформації по сплаті податків;
- податкового боргу;
- щодо відомостей про закриття/відкриття поточних рахунків;
- критеріїв ризиковості платника податків.
За результатами розгляду задоволено 26 запитів (81,3 % від загальної кількості розглянутих запитів), відповідно до статті 22 Закону №2939 відмовлено в задоволенні 6 запитів (18,7 % від загальної кількості розглянутих документів).