З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.01.2023 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшов 131 такий документ. За результатами розгляду надано 129 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України. Термін надання відповіді не наступив по 2 запитам.
З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 65 (або 49,6 %);
- від юридичних осіб – 65 (або 49,6 %);
- від громадських організацій – 1 (або 0,8 %).
Малюнок 1. Запити, що надійшли з початку 2022 року
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- критеріїв ризиковості платника податків;
- зупинення реєстрації податкових накладних;
- невідповідності в таблиці даних платника податку на додану вартість;
- податкового боргу;
- діяльності суб’єктів господарювання;
- надання інформації по сплаті податків;
- сплати земельного податку;
- надання інформації стосовно ризикових контрагентів.
За результатами розгляду задоволено 111 запитів (84,7 %) від загальної кількості розглянутих запитів), відповідно до статті 22 Закону №2939 відмовлено в задоволенні 18 запитів (13,7 % від загальної кількості розглянутих документів).