З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою.
Так, станом на 01.03.2023 до Головного управління ДПС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 45 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 44 (або 97,8%), за результатами розгляду яких надано 41 відповідь електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;
- запити, що не відповідають вимогам ст.1 Закону №2939 – 1 (або 2,2%) та розглянуті відповідно до вимог законодавства України.
Термін надання відповіді не наступив по 3 запитам.
З початку року до Головного управління ДПС у Рівненській області за категоріями запитувачів відповідно до Закону №2939 надійшло запитів (мал. 1):
- від фізичних осіб – 30 (або 68,2 %);
- від юридичних осіб – 14 (або 31,8 %);
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- надання копій документів;
- зупинення реєстрації податкових накладних;
- критеріїв ризиковості платника податків;
- невідповідності в таблиці даних платника податку на додану вартість;
- оподаткування податком на додану вартість;
- бюджетного відшкодування ПДВ;
- надання інформації по сплаті податків;
- відкритих рахунків у банках;
- податкового боргу;
- діяльності суб’єкта господарювання;
- сплати земельного податку.
За результатами розгляду задоволено 30 запитів (68,2 %) від загальної кількості розглянутих запитів), відповідно до статті 22 Закону №2939 відмовлено в задоволенні 11 запитів (25 %) від загальної кількості розглянутих документів).